عامل قتل خانوادگی خیابان یخچال پدر و مادرش را هم  کشته بود+  فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

جنایت یخچال

photo_2017-09-05_11-40-544

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 21 دوشنبه 13 شهریور ماه امسال زن جوان در تماس با ماموران کلانتری 124 قهلک از ماجرای مرموز ناپدید شدن اهالی خانواده خواهرش خبر داد و ادعا کرد که هر چه به خواهر و دامادشان زنگ می زند کسی پاسخگو نیست و زمانیکه مقابل در خانه شان رفته اند نیز کسی در را برایشان باز نکرده است.
بدین ترتیب تیمی از ماموران 124 قلهک به ساختمان صبا در خیابان یخچال، خیابان فکوریان نبش کوچه احمدی رفته و زمانیکه در خانه مرد جوان را باز کردند با صحنه هولناکی روبرو شدند.
ماموران زمانیکه وارد خانه شدند با جسد خونین پسر 14 ساله در نزدیکی سرویس بهداشتی و جسد غرق خون زن جوان و شوهرش در خانه روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی در محل جنایت Crime حاضر شوند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان از آن داشت که پدر خانواده که مردی 40 ساله است پس از قتل Murder فرزند و همسرش اقدام به خودکشی کرده و این سناریوی هولناک را رقم زده است.
در این مرحله تجسس های پلیسی به دستور بازپرس پرونده آغاز شد و جسد اعضای خانواده برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات و بررسی خانه پی بردندکه پدر و مادر مرد خانه از شهرستان به تهران سفر کرده اند و وسایلشان نیز در خانه مشاهده شد اما اثری از آنها در خانه نبود.
قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امورجنایی تهران در راستای این خبر به رکنا گفت: تحقیقات فنی در صحنه جرم Crime ادامه داشت و با توجه به اینکه پدر و مادر عامل این جنایت خانوادگی از استان های شرقی به تهران سفر کرده بودند اما هیچ اطلاعی از آنها نبود تجسس های پلیسی در این مرحله آغاز شد.
قاضی شهریاری ادامه داد: ماموران در ادامه تحقیقات اطلاعاتی و فنی و با توجه به ناپدید شدن مرموز پدر و مادر عامل این جنایت متوجه شدن پسر خانواده که استاد دانشگاه است در یک دفتر کار در خیابان پاسداران فعالیت می کند که در این مرحله ماموران به محل کار قاتل The Murderer خانوادگی مراجعه کردند.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: ماموران صبح امروز با حضور در این واحد تجاری با جسد خونین پدر و مادر عامل جنایت خانوادگی روبرو شدند.
قاضی شهریاری در ادامه به رکنا گفت: تحقیقات ابتدایی نشان از اختلاف خانوادگی عامل این جنایت خبر می دهد و همه اعضای خانواده با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل پس از قتل عام Massacre خانوادگی با زدن شاهرگ خود به این جنایت ها پایان داده است.
بنا به این گزارش، تحقیقات بیشتر این پرونده به دستور بازپرس پرونده در اداره 10 پلیس آگاهی تهران در حال بررسی است. 

یکی از همسایگان به خبرنگار رکنا در محل جنایت Crime گفت: آنها یک سالی می شود که به این خانه آمدند و در این مدت هیچ کس از آنها صدای نشنید، قاتل The Murderer مردی آرم و متین بود که با همسایه ها نیز ارتباط زیادی نداشت، شب جنایت زمانی که ماموران برای شکستن در خانه آمدند متوجه شدم که قاتل در کرمان استاد دانشگاه بود.
شب جنایت هم هیچ یک از همسایه ها صدای از منزل آنها نشنیدند، باورش سخت است که این آدم همچین کاری را کرده باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

جنایت+یخچال2

 

کدخبر: 302132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟