فوری / دستگیری خواننده زیرزمینی به خاطر  قتل عمد در تهران + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 4 بعد از ظهر 9 شهریور ماه امسال ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در جریان یک جنایت Crime در شهرک ولیعصر قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در محل جنایت حاضر شدند.

کارآگاهان با حضور در محل جنایت که یک استودیو ضبط صدا است پسر جوانی را که ماجرای قتل Murder دوستش را به پلیس اطلاع داده بود هدف تحقیق قرار دادند.

پسر جوان به ماموران گفت: هر روز ساعت 4 به دفتر کار خودمان که استودیو ضبط صدا است مراجعه می کنم که امروز وقتی وارد دفتر شدم ناگهان با جسد پوریا در داخل اتاق ضبط صدا روبرو شدم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بررسی صحنه جنایت اطلاع پیدا کردند که مقتول به علت اصابت شش گلوله ی شلیک شده از یک اسلحه کمری و از فاصله نزدیک به قتل رسیده است . در بررسی محل جنایت نیز مشخص شد که عاملان جنایت بدون هرگونه فشار و یا تخریب وارد محل جنایت شده و همچنین هیچگونه آثار ضرب و جرحی نیز بر روی جسد مقتول شناسایی نشد که همگی این دلایل نشان از شلیک ناگهانی به سوی وی داشت . 

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بررسی صحنه جنایت اطلاع پیدا کردند که مقتول در ساعت 15:00 روز جنایت ، جهت تنظیم قرارداد با یکی از خوانندگان زیرزمینی قرار ملاقات داشته است.

همین کافی بود تا ماموران خانه این خواننده زیرزمینی که رضا سوری نام دارد را در منطقه مرتضی گرد شناسایی کنند و اما زمانیکه کارآگاهان به سراغ وی رفتند مشخص شد که رضا 18 ساله پس از جنایت به خانه بازنگگشته است.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ساعت 11 صبح 20 شهریور ماه موفق به دستگیری این خواننده زیرزمینی شدند و وی در همان ابتدا به قتل پوریا با همدستی یکی از دوستانش به نام مهدی اعتراف کرد و در همین راستا ماموران ساعت 12 ظهر روز گذشته همدست وی را نیز در منطقه مرتضی گرد دستگیر کردند.

"رضا" که با شلیک 6 گلوله اقدام به کشتن Killing مقتول کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : به واسطه علاقه شدیدی که به خوانندگی داشتم ، از حدود دو سال پیش خوانندگی را به عنوان حرفه ی اصلی خود آغاز کردم ؛ اولین آهنگ خود را حدودا دو سال پیش در استودیوی ضبطِ مقتول که آن زمان در منطقه مرتضی گرد بود ، تولید کردم ؛ همین موضوع زمینه آشنایی من با مقتول شد و پس از آن چند آهنگ دیگر با همکاری وی تولید کردم که آخرین آن مربوط به اسفندماه سال گذشته بود.

از آن زمان دیگر اطلاعی از مقتول نداشتم تا اینکه حدود سه ماه پیش با مسافرت به غرب کشور ، یک قبضه اسلحه کمری تهیه کردم ؛ می دانستم که مقتول سیستم مجهزی در استودیو در اختیار دارد و تصمیم گرفتم تا این تجهیزات را سرقت Stealing کنم به همین خاطر موضوع را با یکی از دوستانم بنام مهدی در میان گذاشتم و او نیز با من همراه شد .

وی افزود: ساعت 3 بعد از ظهر روز 9 شهریور ماه امسال همراه مهدی و در قرار قبلی که با پوریا ( مقتول ) گذاشته بودیم ، به دفتر کار جدید وی در شهرک ولیعصر رفتیم ؛ پس از تنظیم قرارداد ، به بهانه ی تست صدا وارد اتاق ضبط صدا شدیم هر سه نفر وارد اتاق ضبط شدیم و بدون هیچگونه درگیری فیزیکی با مقتول ، اسلحه را از زیر لباس خارج کرده و 6 گلوله شلیک کردم که پس از جنایت تجهیزات داخل استودیو را سرقت کردیم و پا به فرار Escape گذاشتیم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده و در بازرسی دقیق از محل سکونتش در منطقه مرتضی گرد ، کارآگاهان اداره دهم موفق به کشف تجهیزات سرقت شده از محل جنایت و همچنین یک قبضه اسلحه کمری همراه با تعدادی فشنگ جنگی شدند " . 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان کرد : " هر دو متهم پرونده ، با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2017-09-11_19-52-04

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فریادهای" بابا بابا " ی 2 دختر در قتل عام فجیع خانوادگی/همسایه ها شوکه هستند + عکس

فوری / آخرین متهم پرونده بنیتا کوچولو دستگیر شد

اظهارات وحشتناک مسافران اتوبوس مرگ در آبعلی +عکس

مرگ پزشک سرشناس بابلی در حادثه دره جاجرود + عکس

لحظه مرگ قاتل خطرناک فراری با گلوله پلیس / کورش که بود؟ + فیلم

رضا.سوری خواننده زیرزمینی در اسلامشهر به خاطر قتل دستگیر شد + عکس و جزئیات

حکم اعدام پسر شیطان صفت در کرج + عکس

فوری / قتل هولناک 2 خواهر 19 و 22 ساله در شامگاه دوشنبه تهران

اقدام هولناک دوست تلگرامی با دختر دانشجوی دکتری روانشناسی در تهران

صبر ۱۰ ساله برای هدیه ازدواج به عروس خانم + عکس

مرگ مرموز مرد جوان در نمره شماره 13 حمام عمومی تهران نو

اقدام وحشیانه برای سقط جنین زن باردار + عکس

بلایی که مرد بی رحم به خاطر آغوش کشیدن دختر، سر او آورد

زن سمنانی طلسم شد و در دام افتاد!

عکس سقوط وحشتناک اتوبوس به دره جاجرود / 11 تن کشته و 28 زخمی شدند

این دختر 16 ساله مثل مار پوست می اندازد+تصاویر

فوری / دستگیری خواننده زیرزمینی به خاطر قتل عمد در تهران + عکس

غزاله گفت مرد عرب دلار خرج می کند و من رفتم تا صیغه او شوم تا اینکه!

4 نفر بر سر تقسیم آبدوغ خیار مجروح شدند!

کدخبر: 304221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟