سـریال اتوبوس های مرگ! +عکس

فاجعه پشت فاجعه. سریال تکراری سقوط Fall وتصادف اتوبوس‌ها درکشورما، حالا انگاربه موضوعی عادی تبدیل شده است. هنوز داغ سقوط اتوبوس حامل دانش‌آموزان دخترهرمزگانی که چند شب قبل راهی شیرازبودند فراموش نشده که بازهم خبرفاجعه‌ای دیگرکه بامداد دیروزدر جاده دماوند رخ داد مردم را شوکه کرد. دراین حادثه Incident هولناک که ساعت دوونیم بامداد رخ داد، اتوبوس پرازمسافرکه ازکرج راهی ساری بود به دره‌ای عمیق درجاجرود سقوط کرد که متأسفانه 11تن ازسرنشینان دردم جان باختند.27 مصدوم نیزبا تلاش نیروهای امدادی هلال احمر وآتش‌نشانی ازمیان آهن پاره‌ها بیرون کشیده وبه بیمارستان‌ها انتقال یافتند.
پرتاب مسافران به دره
سیدجلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران دراین باره گفت: ساعت 2:31 بامداد سه‌شنبه خبر سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره‌ای عمیق در جاده دماوند نرسیده به جاجرود به سامانه125 اعلام شد. با بیان اینکه منطقه مذکور خارج از محدوده آتش‌نشانی تهران است اما با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های عملیاتی از 4ایستگاه به همراه 2 جرثقیل سازمانی به محل حادثه اعزام شدند. نیروهای پلیس Police راهور و انتظامی، اورژانس و هلال احمر نیز در محل حضور داشتند.همزمان با شروع عملیات مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که حامل 38 مسافر بود به دلایل نامشخصی به دره‌ای به عمق 100 متر سقوط کرده و به حالت واژگون روی سقف قرار گرفته است.البته شدت برخورد به حدی بود که سقف اتوبوس جدا شده و برخی از مسافران به فاصله 15 متری پرتاب شده و برخی دیگر نیز زیر سقف ودرحالت بسیار خطرناکی گرفتار بودند. آتش‌نشان‌ها بلافاصله مسافران را به سطح جاده منتقل کردند، اما متأسفانه 11 نفر دردم جان باخته بودند و 27 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

1305520_419
علت حادثه از زبان پلیس
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیزگفت: نقص فنی سیستم ترمز علت سقوط اتوبوس ولوو به دره آبعلی بوده است. سرهنگ نادر رحمانی افزود: براساس آخرین گزارش دریافتی، اتوبوس مذکور با ٣٧ مسافر از کرج به سمت ساری در حال حرکت بوده است که حوالی ساعت ٢:٢٥ در کیلومتر ٥ محور تهران-آبعلی به دره سقوط کرده است. در این حادثه ١١ نـــــــــــــــفر کشته و ٢٦ نفر مجروح شدند که علت آن نقص فنی سیستم ترمز بوده است.به گفته وی علت حادثه ازسوی تیم‌های کارشناسی در دست بررسی است. حال آنکه این اتوبوس حامل 37 مسافر، دو راننده و کمک راننده بوده که از تعاونی آریا سفر استان البرز به مقصد ساری حرکت کرده بود.
انتقال 29 مصدوم
حسن نوری، معاون فنی اورژانس کشورنیز گفت: به‌دنبال دریافت این خبر16 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که نخستین آمبولانس یک دقیقه پس از حادثه در محل حاضر شد.
معاون عملیات سازمان اورژانس تهران در خصوص این حادثه خاطرنشان کرد: ۱۱ مصدوم به بیمارستان امام حسین(ع)، ۵نفربه بعثت تهران، ۵ نفربه شهدای تجریش و۵نفر به بیمارستان فیروزگر اعزام شدند.وی عنوان کرد: 17 مرد و 9 زن مصدومین این حادثه هستند که حال یک مصدوم نیز وخیم گزارش شده است.
رئیس پلیس راه شرق استان تهران نیز گفت: ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود، از مسیر اصلی منحرف و یک کیلومتر مانده به پل Bridge جاجرود در محور قدیم به دره سقوط کرد.
سرهنگ محبی افزود: عملیات امداد و نجات مصدومان از همان لحظات اولیه آغاز شد و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، 27 مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های مختلف شهر تهران منتقل شدند. عملیات امداد هم ساعت 6 صبح خاتمه یافت.رئیس پلیس راه شرق استان تهران درباره علت بروز این حادثه گفت: بررسی‌های اولیه نقص فنی خودرو را تأیید می‌کند با این حال علت دقیق این حادثه تأسف بار پس از بررسی دقیق کارشناسی مشخص خواهد شد.
دستور دادستان تهران برای رسیدگی به حادثه
دادستان تهران نیزصبح دیروز با حضور در محل حادثه، دستور فوری برای تشکیل پرونده قضایی صادر کرد و مقرر شد تیم کارشناسی تصادفات در محل حضور یافته و در خصوص علت تامه حادثه بررسی و اظهار نظر کند. عباس جعفری دولت آبادی همچنین از بابایی سرپرست دادسرای ناحیه چهار تهران خواست برای رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده، بازپرس ویژه‌ای تعیین و از رانندگان اتوبوس‌ها، سرنشینان مصدوم و مطلعین حادثه، خیلی سریع تحقیق شود.جعفری دولت آبادی تأکید کرد: با توجه به اهمیت جان انسان‌ها، از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حمل و نقل شهری و جاده‌ای می‌خواهیم به منظور جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث، اقدامات پیشگیرانه را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

1305079_764
انتقال اجساد ۱۱ جانباخته به پزشکی قانونی
دکتر قادی پاشا از انتقال اجساد قربانیان اتوبوس به پزشکی قانونی استان تهران خبرداد.وی گفت: ۱۱ جسد برای احراز هویت به پزشکی قانونی انتقال یافته است که از این تعداد ۱۰ نفرد مرد و یک نفر زن هستند.تعیین علت فوت و هویت اجساد تحت بررسی کارشناسی تخصصی است و پس از انجام معاینات با هماهنگی مرجع قضایی تحویل بستگان درجه یک خواهد شد.
محل سقوط ،ایمن بود
فرمانده پلیس راه کشور گفت: محور مربوط به محل واژگونی اتوبوس ولوو از نقاط حادثه خیزی بود که ایمن شده بود.
سردار حمیدی اظهارداشت: در بررسی‌ها مشخص شد راننده اتوبوس ساعت ۸ شب در کرج به مدت ۴ ساعت و نیم استراحت کرده و سپس به راه افتاده بود.وی با اشاره به محدودیت سرعت ۶۰ کیلومتر در محورمذکور ادامه داد: راننده سرعت مجاز را رعایت کرده است.سردار حمیدی درباره احتمال نقص فنی اتوبوس توضیح داد: این موضوع در دست بررسی است، اما اعلام نتیجه نهایی آن زمان بر است.وی خواب آلودگی را از دیگر احتمالات وقوع این سانحه برشمرد که بررسی این موضوع نیزدردستورکارقرارگرفته است.فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به سقوط اتوبوس به عمق ۱۰۰ متری دره تصریح کرد: این سانحه در مقایسه با دیگر حوادث Accidents واژگونی اتوبوس می‌توانست تلفات به مراتب بیشتر از این داشته باشد.
تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به علل وقوع حوادث رانندگی
در پی دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور در خصوص پیگیری حادثه رانندگی اتوبوس دانش‌آموزان در داراب استان فارس، دیروز جلسه ویژه‌ای با حضور وزیران آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و جمعی از معاونان این دو وزارتخانه و سردار مهری رئیس راهور ناجا به ریاست دادستان کل کشور تشکیل شد.
در این جلسه مقرر شد کارگروه تخصصی و ویژه‌ای با ضرب الاجل یک ماهه به بررسی مشکلات موانع و راهکارهای کاهش و کنترل حوادث جاده‌ای تشکیل شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با تأکید بر ضرورت کاهش و کنترل حوادث رانندگی در سطح کشور خواهان اتخاذ تصمیمات بازدارنده‌تر در این زمینه شد و گفت: با توجه به کثرت وسایل نقلیه و افزایش سالانه مسافرت‌ها، ضرورت دارد که تمام دستگاه‌های متولی با تعامل و همفکری در خصوص کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی تلاش کنند و قوه قضائیه و دادستانی کل کشور نیز برحسب وظیفه خود از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.وی افزود: در بحث جرایم رانندگی متأسفانه احساس می‌شود که بازدارندگی مناسب وجود ندارد و بعضاً برخی افراد براحتی مقررات را زیر پا می‌گذارند و عنوان می‌کنند که جریمه‌اش را می‌پردازیم، در حالی که برای چنین افرادی نباید به جریمه کردن اکتفا کنیم و راه‌های دیگری برای بازدارندگی یا به عبارتی نقره‌داغ کردن افرادی که با بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی موجب خسارت‌های جانی و مالی برای خود و دیگران می‌شوند باید در نظر گرفته شود.
دادستان کل کشور تأکید کرد: ضروری است که به‌منظور کاهش تلفات و سوانح رانندگی، طرح‌های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدتی اندیشیده شود و در حوزه حمل و نقل عمومی نیز نظارت‌های مؤثرتری صورت گیرد تا شاهد حوادثی نظیر حادثه داراب و حوادث مشابه آن نباشیم.منتظری همچنین از دستور خود به دادستان‌های سراسر کشور درباره رسیدگی‌های فوری به حوادث رانندگی و حوادث مرتبط با مسافران با هدف کاهش اتلاف وقت و سرگردانی آنان در هنگام مسافرت خبر داد.
در این جلسه رئیس پلیس راهور کشور نیز به ارائه گزارشی از روند حوادث و تلفات رانندگی در کشور و بیان جزئیاتی از حادثه داراب پرداخت و از آمادگی ناجا به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر جاده‌ها و همکاری با دیگر نهادها و ارگان‌های متولی خبر داد.
وزیران آموزش و پرورش و راه و شهرسازی نیز گزارشی از اقدامات خود در خصوص کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای و ساماندهی سفرها و اردوهای دانش‌آموزی ارائه و از ورود جدی دادستانی کل کشور به‌ موضوع حوادث رانندگی استقبال کردند.
در پایان مقرر شد کارگروه ویژه در اسرع وقت تشکیل و نسبت به‌ بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت تصمیم‌گیری شود.
حادثه ای دیگر در کرج
صبح دیروز، یک دستگاه اتوبوس نیز به‌ دلیل نقص فنی پس از برخورد با میدان و قطع چندین درخت واژگون شد.
این حادثه حوالی ساعت ۴ در میدان گلستان عظیمیه و درست حدود 90 دقیقه پس از پرواز مرگبار اتوبوس به دره جاجرود رخ داد. به گفته شاهدان راننده پیش از برخورد، خود را از خودرو به بیرون پرتاب کرده بود.
پرتلفات‌‌ترین تصادف‌های اتوبوسی
آمارها نشان می‌دهد طی پنج سال گذشته (۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶) ۹۱۹ نفر در حوادث رانندگی اتوبوس‌های مسافربری جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین تلفات با ۲۳۷ نفر در سال ۱۳۹۱ و کمترین آن با ۱۷۲ نفر در سال گذشته به ثبت رسیده است.
به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، آمار تلفات جاده‌ای در اتوبوس‌های مسافربری از سال 1391 تاکنون روندی نزولی داشته و هر سال شاهد کاهش این آمار نسبت به سال قبل از آن بوده‌ایم.
بر اساس آمارهای موجود در سال‌های 1391 تا 1395 به ترتیب 237، 207، 115، 188 و 172 نفر در تصادف Crash اتوبوس‌های مسافربری جان خود را از دست دادند. این آمار در چهار ماهه نخست سال‌جاری نیز برابر با 44 کشته بوده است.
شاخص‌ترین حوادث مربوط به تصادف یا واژگونی اتوبوس‌های مسافربری از سال 1391 تا پایان سال 1395 و فروردین تا اول شهریور 1396 به شرح زیر است:
1- مهر ماه 1391/// واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی
مسیر اهواز – بروجن؛ کیلومتر 185 لردگان
تلفات: 26 نفر
2- شهریور ماه 1391/// واژگونی اتوبوس زائران کربلا
مسیر شیراز – هرمزگان/// تلفات: 21 نفر
3- شهریور ماه 1392/// برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری
اتوبان قم – تهران/// تلفات: 42 نفر
4- بهمن ماه 1392/// سقوط اتوبوس مسافربری به دره
محور هزار، محدوده کردکوی/// تلفات: 18 نفر
5- اردیبهشت ماه 1393/// واژگونی اتوبوس شرکت واحد
بزرگراه آزادگان تهران/// تلفات: 8 نفر
6- اسفند ماه 1393/// برخورد تریلی و اتوبوس
محور اصفهان – کاشان؛ 25 کیلومتری کاشان/// تلفات: 10 نفر
7- اردیبهشت ماه 1394/// واژگونی اتوبوس مسافربری
محور تهران – ساری (ورسک)/// تلفات: 12 نفر
8- خرداد ماه 1394/// سقوط اتوبوس گردشگران عراقی به دره
محور کرج – چالوس (سیاه بیشه)/// تلفات 23 نفر
9- تیر ماه 1395/// سقوط اتوبوس حامل سربازان به دره
کیلومتر 5 محور نی‌ریز/// تلفات: 19 نفر (13 سرباز)
10- مرداد ماه 1395/// واژگونی اتوبوس مسافربری
محور چالوس – کرج (تونل کندوان)/// تلفات: 15 نفر
11- آبان ماه 1395/// واژگونی اتوبوس زائران کربلا
استان فارس/// تلفات: 28 نفر
12- فروردین ماه 1396/// واژگونی اتوبوس مسافربری
محور مشهد – اصفهان، 12 کیلومتری سبزوار///تلفات: 12 نفر
13- شهریور ماه 1396/// واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی/// محور بندرعباس – شیراز 70 کیلومتری داراب/// تلفات: 9 نفر
بامداد خونین در جاجرود
پیچ پیچید اما اتوبوس نپیچید؛ رفت ته دره و 11 مسافر را به کشتن Killing داد. 27 مسافر دیگر هم بشدت مجروح شدند و حال تعدادی از آنها وخیم گزارش شده‌ است.این حادثه در حالی رخ داد که کمتر از دو هفته پیش اتوبوس دانش‌آموزان رودان و مینابی در نزدیکی شهر داراب واژگون شد و 7 دانش‌آموز، یک مربی و راننده جان‌شان را از دست دادند.
سرهنگ سیاوش محبی، رئیس پلیس راه شرق استان تهران که از همان لحظات ابتدایی این حادثه سرصحنه حضور داشت گفت: «اتوبوس ولوو بی‌هفت، 20 دقیقه بامداد سه‌شنبه 21 شهریورماه کرج را به مقصد ساری ترک کرده‌ بود.اما ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد در ابتدای جاده قدیم تهران- جاجرود و در نزدیکی روستای سعیدآباد کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و پس از برخورد به بلوک‌های بتونی حاشیه جاده به ته دره سقوط کرد. در این حادثه دلخراش متأسفانه 11 مسافر در دم جان باختند و 27 مسافر دیگر که بشدت مجروح شده‌ بودند به بیمارستان‌های تهران منتقل شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده‌است.»
به گفته سرهنگ محبی، سرعت اتوبوس در سامانه «سپهتن» 64 کیلومتر در ساعت ثبت شده‌است و علت حادثه ازسوی کارشناس‌ها در دست بررسی است.
اما یکی از رانندگان عبوری که شاهد حادثه بود گفت: «من پشت اتوبوس سبزرنگ بودم. سرعتش عادی بود ولی چند کیلومتر مانده به پیچ مرگ سرعتش زیاد و زیادتر شد.ناگهان احساس کردم راننده انگار نمی تواند ماشین را کنترل کند. به همین خاطررانندگی‌اش زیگزاگی بود که در کمال ناباوری به بلوک‌‌های کنار جاده خورد و به پایین پرت شد.
صحنه خیلی دردناکی بود. وقتی از ماشین پیاده شدم تا ببینم چه بلایی سر اتوبوس و مسافرانش آمده، دیدم اثری از اتوبوس نیست. هوا آنقدر تاریک بود که چیزی دیده نمی‌شد. سریع به پلیس و اورژانس زنگ زدیم و همراه با چند راننده دیگر با چراغ قوه کمی پایین رفتیم و با ناباوری دیدیم که چند نفر از مسافران روی زمین افتاده‌اند و اتوبوس هم ته دره افتاده.»از جاده تا ته دره نزدیک 300 متر است و نیروهای پلیس منطقه را قرق کرده‌ بودند و فقط به نیروهای امدادی اجازه ورود داده می‌شد. ‌ده‌‌ها تیم از پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال احمر و راهداری دقایقی بعد از این حادثه در محل حضور یافته‌ بودند.
یکی از نیروهای امدادی در تشریح جزئیات این تصادف و امدادرسانی به مجروحان گفت:«هنوز مشخص نیست چرا اتوبوس به ته دره افتاده‌است. تعدادی از کارشناس‌های راهنمایی و رانندگی عنوان می‌کنند اتوبوس نقص فنی داشته و اشکال در ترمز منجر به این حادثه شده است. ولی آنهایی که شاهد ماجرا بودند مدعی هستند راننده چندان هوشیار نبوده‌ است. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که براساس شواهد به‌جا مانده از صحنه واژگونی مشخص است اتوبوس چند ده متری را رو به پایین آمده و پشت آن پس از برخورد به شانه خاکی جاده- محل تردد روستاییان- جدا شده و متأسفانه اتوبوس درحالت واژگون ومعلق زنان به ته دره افتاده‌ است.
اما درباره امدادرسانی به مجروحان باید بگویم دقایقی بعد از اعلام این حادثه 16 آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی وارد عمل شدند و با توجه به عمق زیاد دره و تاریکی محض منطقه، همکارانم در کمترین زمان ممکن به درمان مجروحان و انتقال آنان به بیمارستان‌های تهران پرداختند.»
جان مردم از سر راه نیامده!
توقف ماشین‌های عبوری در جاده جاجرود برای تماشا و عکسبرداری از عملیات امداد و نجات ترافیک نیمه سنگینی ایجاد کرده بود که پلیس راهور و نیروهای امدادی را با مشکلاتی روبه‌رو کرده بود. تا جایی که مأموران چاره‌ای جز دست به قبض شدن نداشتند. اما کمی پایین‌تر یعنی در دره‌ای که اتوبوس سبز رنگ، مسافرانش را به قربانگاه برده بود مأموران کلانتری‌های تهرانپارس و جاجرود وجب به وجب دره و شیب منتهی به آنجا را با دقت جست‌و‌جوکردند تا وسایل مسافران را پیدا کنند.ساعاتی بعد هم نزدیک به 20 ساک و کوله پشتی و کیف دستی مسافران از منطقه جمع‌آوری شد. موبایل‌های مسافران به طورممتد زنگ می‌خورد اما کسی جرأت نداشت به آنها جواب بدهد.
نزدیک ساعت 6 صبح با به صدا درآمدن زنگ موبایل یکی از جانباختگان که لابه‌لای بوته‌های کف دره افتاده‌ بود دلشوره‌ها بیشتر و بیشتر شد. گوشی پیدا شد و یکی از مأمورها تلفن را جواب داد. آن سوی خط مادری بود که سراغ پسرش را می‌گرفت. نمی‌دانست چه بلایی سرجگرگوشه‌اش آمده. می‌گفت وقتی برای نماز بیدار شده دلشوره امانش را بریده و هر چقدر زنگ زده که سراغی از پسرش بگیرد تماس‌هایش بی‌پاسخ مانده.
مأمور نمی‌تواند جوابی به او بدهد فقط به تماس‌گیرنده می‌گوید: «مادرجان آرام باش، مادرجان آرام باش و بگو اسم پسرت چیه؟» اسم پسرش توی فهرست جانباختگان است و مأمور نمی‌تواند خبر مرگ پسرش را بدهد. می‌گوید: «مادر جان نگران نباش اتوبوس تصادف کرده و مسافران را به بیمارستان برده‌اند، همکارانم با شما تماس می‌گیرند.» تلفن را خاموش می‌کند و از ناراحتی چمباتمه می‌زند روی زمین و نفس عمیقی می‌کشد. آنقدر ناراحت است که سربازهایی که کنارش ایستاده‌اند حرفی نمی‌زنند. یکی از تکنیسین‌های اورژانس که شاهد گفت‌و‌گو بود رو به من گفت:«جان مردم مفت است که این‌طور هدرش می‌دهند؟ بخدا همه این آدم‌ها چشم به‌راه دارند. چرا برخی راننده‌ها توجهی به مقررات نمی‌کنند. خب اگر خوابش می‌آمد می‌زد کنار، اگر ماشینش ایراد داشت برای چه با جان مردم بازی کرد؟ یکی نیست که به این وضعیت سر و سامان بدهد؟ از ساعت 4 صبح تا الان موبایل‌های مسافران مدام زنگ می‌خورد خب باید چه جوابی به آنها بدهیم؟ بگوییم عزیزشان سر تصادف از دنیا رفته یا مصدوم ونیمه جان به بیمارستان منتقل شده‌اند؟ شما که خبرنگار هستید این دردها را بنویسید تا مسئولان برای مردم کاری بکنند.»
ساعت نزدیک 8 صبح است که جرثقیل غول پیکری از راه می‌رسد؛ آمده تا لاشه اتوبوس مرگ را از ته دره بیرون بکشد. اتوبوسی که قرار بود 38 مسافر بی‌گناه را به ساری برساند. اتوبوسی که قرار بود دانشجوی زیست‌شناسی را به مقصد برساند. اتوبوسی که قرار بود کوهنورد کرجی را به مازندران برساند. اتوبوسی که قرار بود...اما افسوس که این اتوبوس هم به مقصد نرسید.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین دست‌ نوشته پدر بی رحم چه بود؟ +عکس

سرقت خودرو حامل نوزاد +عکس

شب «بله برون» من و وحید خیلی کوتاه بود! / وقتی شوهرم به زندان رفت

شیطان صفت 101 ساله با شکایت یک دختر محکوم شد + عکس

50 میلیون تومان هزینه یک استکان چای داغ برای قاتل + عکس

با زن دوست صمیمی ام ارتباط شیطانی گرفتم و یک دختر مرا به زندگی بازگرداند!

قتل شهردار در گورستان ! +عکس

قتل در لبنیاتی شهرک مسعودیه + عکس

فیلم / درگیری هواداران پرسپولیس با هواداران الاهلی / مهدی طارمی دخالت کرد

ماجرای دسته گل عجیب یک عروس

خیاط قاتل، عاشق خوانندگی بود! + عکس

تصاویری عجیب از بازیگوشی راهبه ها

اعتراف رضا سوری خواننده زیرزمینی به قتل در استودیوی ضبط صدا +عکس

فریادهای" بابا بابا " ی 2 دختر در قتل عام فجیع خانوادگی/همسایه ها شوکه هستند + عکس

جزئیات دلیل مرگ بازیگر مشهور و جوان سینما منتشر شد+عکس

قتل دختر19 ساله در پارتی شبانه/جسد داخل یخچال بود+ عکس دختر

اظهارات وحشتناک مسافران اتوبوس مرگ در آبعلی +عکس

مرگ پزشک سرشناس بابلی در حادثه دره جاجرود + عکس

لحظه مرگ قاتل خطرناک فراری با گلوله پلیس / کورش که بود؟ + فیلم

 

کدخبر: 304767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟