به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از سه ماه قبل به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این زن جوان به نام پریا با مراجعه به اداره آگاهی از جنایت Crime سیاه یک مرد جوان خبر داد.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: اوایل سال 93 دوست صمیمی ام پروانه هراسان با من تماس گرفت و در حالی که اشک می ریخت گفت از سوی یک پسر جوان مورد آزار قرارگرفته است و مرد جوان از او فیلم تهیه کرده است. او از من درخواست کمک کرد و من هم که دلم برای دوست صمیمی ام سوخته بود به او قول دادم کمکش کنم. من همراه دوست صمیمی ام برای پس گرفتن عکس و فیلم ها با پسر جوان قرار گذاشتم.او هم که پسر مودبی بود قول داد عکس و فیلم ها را تحویلم دهد اما یکباره به سمت حاشیه تهران رفت و با تهدید چاقو مرا آزار داد.

وی ادامه داد: وقتی این ماجرا را به پروانه گفتم فهمیدم که من سومین قربانی جنایت سیاه این مرد هستم و او قبل از پروانه دوست صمیمی دیگرمان به نام شیدا را هم ازار داده بود.

به دنبال شکایت این زن تلاش برای ردیابی پسر جوان آغاز شد و دو شاکی دیگر شناسایی شدند.

شیدا که مربی باشگاه بدن سازی است به پلیس گفت: ماجرا با رفتن من به یک سوپرمارکت اغاز شد. در سوپرمارکت پسر جوانی به من گفت گوشی موبایلش را در خانه جا گذاشته است و حالا لازم است یک تماس ضروری با مادرش بگیرد. من هم گوشی موبایلم را به او دادم اما وقتی به خانه برگشتم تماس های پسر جوان آغاز شد و آنجا بود که من فهمیدم پسر جوان از گوشی موبایل من با تلفن خودش تماس گرفته و شماره موبایل مرا به دست آورده بود. مزاحمت های پسر جوان ادامه داشت تا اینکه مرا تهدید کرد و من به ناچار به دیدنش رفتم و به او گفتم نامزد دارم و بهتر است دست از مزاحمت بردارد.مدتی از پسر جوان خبری نبود تا اینکه ازدواج کردم اما باز هم مزاحمت های او شروع شد. او حتی چند بار با همسرم تماس گرفت . او می گفت از طریق شبکه های پیام رسان تلفنی به عکس های خصوصی ام دسترسی پیدا کرده و قصد دارد انها را پخش کند. مزاحمت های او باعث شد که همسرم مرا طلاق دهد.

این زن گفت: پسرجوان می گفت به من علاقمند شده و اگر برای آخرین بار به دیدنش بروم دست از سرم برمی دارد. من هم با او قرار گذاشتم.اما پسر جوان با زور و تهدید مرا به پارک جنگلی سرخ حصار برد و آزارم داد. او از جنایت سیاهش فیلم تهیه کرد و گفت این فیلم را در شبکه های مجازی پخش می کند. من که ترسیده بودم ماجرا را با دوستم شیدا در میان گذاشتم. من به همراه پروانه و فرزند خردسالش با پسرجوان قرار گذاشتیم و سوار ماشین او شدیم. دوستم با او صحبت کرد و او قول داد عکس و فیلم ها را پس دهد اما در میان راه به سمت حاشیه تهران ر فت. هر چه من و دوستم به او التماس کردیم اجازه دهد از ماشین پیاده شویم قبول نکرد. او به شدت ما را کتک زد و به زور به یک خانه ویلایی در حاشیه تهران برد.

این زن گفت: پسر جوان می خواست دوستم را هم آزار دهد که مقاومت کرد.اما پسر بی رحم فرزند خردسال دوستم را از پنجره بیرون گرفت و تهدید کرد اگر به خواسته او تن ندهیم فرزند خردسالش را از پنجره ساختمان بیرون پرت می کند. او بی رحمانه من و دوستم را آزار داد و از ما فیلم گرفت.او ما را از ویلا بیرون برد و در میان جاده رها کرد. دوستم که می ترسید به خانه اش برگردیم با دوست صمیمی اش پریا تماس گرفت و از او کمک خواست. این طور بود که سومین زن هم به دام شیطانی این پسر گرفتار شد. ما از ترس آبرویمان جرات نکردیم به پلیس حرفی بزنیم اما پریا به اداره آگاهی رفت و شکایت کرد.

به دنبال حرف های تکان دهنده این زن قربانی دیگر نیز شناسایی و ردیابی مرد جوان آغاز شد. پلیس از طریق ردیابی شماره تلفن پسر جوان رد وی را یافت و او را بازداشت کرد.

در نخستین جلسه تحقیق از این متهم 35ساله که دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عمران است وی منکر جرم Crime هایش شد و گفت فقط با شاکی ها رابطه دوستانه داشته و هرگز آنها را آزار نداده است.

بعد از جلسه تحقیق این متهم با قرار وثیقه از زندان Prison آزاد شد اما مدتی نگذشته بود که چهارمین قربانی به پلیس مراجعه کرد و گفت در دام وی افتاده است.

به این ترتیب متهم به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران احضار شد اما در جلسه حاضر نشد. وکیل مدافع وی گفت: موکلش بیمار است و به همین خاطر در دادگاه حاضر نشده است. وکیل مدافع این متهم در جلسه غیرعلنی از وی دفاع کرد و از قضات دادگاه خواست تا بار دیگر از شاکی های پرونده تحقیق کنند.

در حالی که متهم پرونده در آستانه صدور حکم اعدام execution قرار داشت با تکمیل تحقیقات روشن شد چهار شاکی حرف های دروغینی را علیه وی مطرح کرده اند.به این ترتیب دیروز هیات قضایی متهم را ازاتهام تجاوز Rape به عنف تبرئه و وی را به 100 ضربه شلاق،18 ماه اقامت اجباری در یک شهر بد آب و هوا و خدمات رایگاه شهری به صورت روزانه در همانجا محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خون بازی دختر جوان به خاطر پسر همسایه که به سربازی رفت!

ناله های مادر ابوالفضل 11 ساله در دادسرا / جوان شیطان صفت به پزشکی قانونی رفت +عکس

اعدام هولناک یک سوری با ضد هوایی داعشی ها / + فیلم 14+

وقتی نیمه شب به اتاق دخترم رفتم، شوهرم را در وضعیت بد در آنجا دیدم!

عاقبت دردناک قضاوت اشتباه از روی ظاهر + فیلم و عکس

شادمانی رهبر کره شمالی بعد از آزمایش موشک جدید + فیلم و عکس

اعتراف دزدان «دیلم به دست» + عکس

قتل داماد به خاطر 40 هزار تومان!

تصادف وحشتناک موتور سوار در مسابقه خیابانی + فیلم

انتقام گیری 4 زن تهرانی به خاطر شکست در ارتباط عشقی با جوان تحصیلکرده + عکس

اعتراف دزدان سوپر مارکت‌ها به زورگیری‌های سریالی در نیمه‌شب تهران +عکس

تیراندازی مرگبار روبروی یک باشگاه شبانه + عکس

راز قتل گروگان ۴۰۰ میلیونی در سینه کارگر باغبان +عکس

حمله مورچه ها به نوزادهای دو قلو رها شده در کنار سطل زباله بیمارستان/در بندرعباس رخ داد + عکس نوزادها

صد روز بستری و روزگار ناخوش علی/ چشم امید بیمار به تصمیم سازمان عذا و دارو + عکس

پدر آتنا اصلانی در اقدام غیر منتظره وکیل پرونده دخترش را غزل کرد + عکس

ماجرای عروسکی عجیب که برای خانواده آتنا اصلانی ارسال شد/این عروسک دهانی برای فریاد ندارد + عکس

کدخبر: 306187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟