انصراف جهانگیری امروز اتفاق می افتد !؟

فعال سیاسی و مشاور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسحاق جهانگیری یکی از 6 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز سه شنبه به نفع حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از ادامه رقابت ها کناره گیری می کند.
غلامعلی رجایی دوشنبه شب در نشستی که با عنوان « انتخابات و بررسی وعده ها و برنامه ها» که توسط انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد؛ افزود: حضور جهانگیری یکی از توصیه های مرحوم هاشمی رفسنجانی برای ایجاد توازن در این دوره از انتخابات بود.
وی اضافه کرد: با توجه به کناره گیری جهانگیری و قالیباف رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ایران، 2 قطبی، میان روحانی و رئیسی خواهد بود.
وی در پاسخ به پرسشی در مورد دلیل کناره گیری محمدباقر قالیباف دیگر نامزد انتخابات ریاست که امروز دوشنبه از ادامه رقابت ها به نفع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کناره گیری کرد، گفت: با این تصمیم طریقه شکست در جریان اصولگرای کشور آشکار شده است.
وی بیان کرد: قالیباف آمده بود به نفع رئیسی تخریب کند؛ نیامده بود که تا پایان رقابت ها در صحنه انتخابات حضور داشته باشد. 
در این نشست تعدادی از دانشجویان بارها به نفع روحانی شعار دادند و حمایت خود را یکپارچه از این داوطلب ریاست جمهوری اعلام کردند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه این هفته همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جماران

کدخبر: 264857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟