بازگشت بازیگر معروف  پس از ۳۳ سال با تاپ گان

دنباله فیلم اکشن «تاپ گان»، ۳۳ سال پس از اکران قسمت اصلی از تاریخ ۲۰ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی در سینماهای آمریکا رونمایی می‌شود.
«تام کروز» اخیرا «تاپ گان:‌ ماوریک» را به عنوان نام قسمت جدید این فیلم معرفی کرده، در حالیکه کمپانی پارامونت در فهرست فیلم‌های خود تنها از عنوان «تاپ گان» برای این فیلم جدید استفاده کرده است. «ماوریک» لقب «تام کروز» در قسمت اصلی این فیلم بود که در آن در نقش یک خلبان به نام «پیت میشل» بازی می‌کرد.
دنباله فیلم «تاپ گان» اولین نمایش خود را از تاریخ ۱۲ جولای و دقیقا یک هفته بعد از اکران فیلم جدید «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» خواهد داشت.
قسمت اصلی فیلم «تاپ گان» به کارگردانی «تونی اسکات» در سال ۱۹۸۶ به سینما Cinema آمد و با فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار، به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. از جمله دیگر بازیگران قسمت اصلی نیز می‌توان به «وال کیلمر»، «کلی مک‌گیلز»، «تام اسکریت» و «آنتونی ادواردز» اشارهد کرد.
«کروز» همکاری با «تونی اسکات» برای ساخت دنباله فیلم «تاپ گان» را پیش از مرگ این کارگردان در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ نیز کتابخانه ملی کنگره ایالات متحده فیلم «تاپ گان» را برای حفظ در فهرست ملی ثبت فیلم به عنوان یک اثر مهم از لحاظ فرهنگی، تاریخی و زیبائی‌شناختی انتخاب کرد.
قسمت جدید فیلم «مومیایی» جدیدترین فیلم با بازی «تام کروز» در سینماهای جهان است که تاکنون بیش از ۳۴۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟