برنامه نوستالژیک سلام کوچولو با یک برنامه دیگر ادغام شد

«سلام کوچولو» سال هاست که میزبان کودکان در رادیو ایران است و شاید یکی از معدود برنامه هایی است که سال ها ادامه دارد و برای کودکان و با حضور کودکان ساخته می شود؛ برنامه ای که در طول این سال ها مجریانی را هم تحویل جامعه داده است که از جمله آنها می توان به ژاله صادقیان و مژده لواسانی اشاره کرد.
حالا بعد از سال ها این برنامه قرار است دستخوش تغییرات جدی شود. امروز ۱۳ تیرماه طبق خبری اعلام شد که مدت زمان برنامه «خانه و خانواده» افزایش می یابد و به یک ساعت و ۲۰ دقیقه می رسد و بدین ترتیب برنامه «سلام کوچولو» در این برنامه ادغام می‌شود.
تغییر اگرچه لازمه یک رسانه نو و به روز است اما گاهی دیده شده که بیشترین تغییرات ناگهانی در صداوسیما شامل حال برنامه های پرمخاطب و موثر یک رسانه می شود نه برنامه هایی که نه بیننده و شنونده ای دارند و نه حتی مخاطب از پخش آنها اطلاعی دارد.
برای پیگیری دلیل این تصمیم گیری با بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو ایران تماس گرفتیم که او درباره برنامه «سلام کوچولو» و اتفاقات جدید آن عنوان کرد: «سلام کوچولو» هر روز ساعت یک ربع به ۱۰ شروع می شد درحالیکه در این بازه زمانی همه کودکان در مهد هستند.
وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: ما برنامه ای به نام «خانه و خانواده» داریم که ساعت ۹ صبح شروع می شود و با آغاز فصل تابستان و تغییر ساختاری و به‌روز کردن برنامه ها مدت آن افزایش پیدا کرد. براساس این تغییرات «سلام کوچولو» با این برنامه ادغام می شود و با همان تیم قبلی یعنی با حضور عذرا وکیلی با فرمت جدیدی روی آنتن می رود.
و اما عذرا وکیلی که چند دهه این برنامه را روی آنتن برده است درباره شکل جدید «سلام کوچولو» اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: از جزییات تغییرات جدید برنامه خبری ندارم فقط به من گفته‌اند که قرار است با برنامه «خانه و خانواده» ترکیب شود. قرار است جلسه ای داشته باشیم تا من در جریان جزییات آنچه قرار است رخ دهد قرار بگیرم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟