قوچان‌نژاد به صدر نشین هم رحم نکرد

هفته یازدهم لیگ اردیویسه هلند اکنون در حال برگزاری است که در مهم‌ترین بازی تیم‌های فاینورد و هیرنفین از ساعت 17 در ورزشگاه کویپ مقابل هم قرار گرفتند. رضا قوچان‌نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی‌ که درخشش فوق‌العاده‌ای در دیدارهای اخیر هیرنفین داشته در ترکیب تیمش حضور دارد.

قوچان‌نژاد تا پایان هفته نهم لیگ هلند 4 گله بود اما هفته گذشته مقابل هراکلس پاس گل هم داد تا تیمش با کسب پیروزی به رده سوم صعود کند؛ گوچی سه شب قبل نیز با گلزنی برابر اف. سی. آیندهوون نقش مهمی در صعود تیمش به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی هلند داشت.

نمایش درخشان قوچان‌نژاد امروز هم ادامه پیدا کرد و او دقیقه 5 روی نفوذ آربر زنلی از سمت راست زمین و پاس زمینی او، با تیزهوشی خود از تیرک اول گل اول هیرنفین را در خانه فاینورد صدرنشین که هیچ باختی در این فصل نداشته به ثمر رساند.

نیکولای یورگنسن مهاجم دانمارکی فاینورد در دقیقه 26 گل تساوی را برای فاینورد زد تا این مسابقه حساس با نتیجه یک بر یک در جریان باشد.

در صورتی که این بازی مساوی شود هیرنفین 22 امتیازی شده و با یک پله سقوط Fall نسبت به هفته گذشته در رده چهارم جدول لیگ اردیویسه قرار می‌گیرد اما جایگاه اول فاینورد که اکنون 28 امتیازی است حتی با باخت هم تغییر نمی‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت مرد نظافتچی با دختر 9 ساله

مهسا را دوست داشتم ولی از ارتباط کثیف با مادرش خسته شده بودم / مرجان دخترش را بیرون فرستاد و ... + عکس

پزشک تبریزی غذای نذری را از رستوران خریده بود / فیلم پزشک در رستوران لو داد / در غذا سیانور بوده است+ عکس و جزئیات پرونده

مرا از ارواح ترسانده بود / دختر 8 ساله با کودک ربا شب را تا صبح در پارک خوابید

اقدام هولناک زورگیران خشن با کودکان آبادانی+عکس

اینترنت آدم‌های واقعی

 

چهره بهت زده الناز شاکردوست در کنار گربه خانگی اش +عکس

عکس مدلینگ مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست +عکس

مجری زن مشهور ایرانی: از اول هم بچه مثبت بود +عکس

 

کدخبر: 228493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟