حقیقی: هرچه کی‌روش صلاح بداند، می‌پذیرم

علیرضا حقیقی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال درباره شرایط اظهار داشت: «دیروز اولین تمرین با 8 بازیکن آغاز شد. در روزهای آینده بازیکنان اضافه می شوند و در اردوی مالزی کل بچه ها می آیند و با تیم کامل به مصاف سوریه می رویم.»

او درباره بازی های پیش رو تاکید کرد: «بازی با گینه یک بازی دوستانه است و امیدوارم از آن به نحو احسن استفاده کنیم. درباره سوریه هم باید بگویم بازی سختی داریم. یکی از سخت ترین ها است چون معمولا چنین تیم هایی را دست کم می گیریم. سوریه تیم خیلی خوبی است که اگر به آنها فضا بدهیم، استفاده می کنند و کارمان سخت می شود.»

حقیقی درباره شرایط خودش گفت: «تمرینات خوبی را در ایران سپری کردم. به هر حال از نظر روحی و روانی آماده هستم. در تمرینات تیم ملی نیز به مرز صددرصد آمادگی می رسم و هرچه آقای کی روش صلاح بدانند، قبول می کنم.»

دروازه بان تیم ملی درباره اینکه برخی می گویند صعود ایران قطعی شده، اظهار کرد: «به نظر من کاملا اشتباه است. هنوز 60 درصد بازی ها باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. الان چین سرمربی اش را عوض کرده و برای بازی برگشت کار سخت تری داریم. تا زمانی که صعودمان صد درصد نشده، نباید درباره اش حرف بزنیم.»

حقیقی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی افزود: «فیفادی ها و تایمی که می توانیم بازی دوستانه داشته باشیم، در طول سال 5 یا 6 تا است. ما باید از این تاریخ ها به نحو احسن استفاده کنیم. اگر بخواهیم هر دفعه یک یا دو فیفادی را از دست بدهیم، خودمان ضرر می کنیم. این حواشی همیشه بوده است؛ البته با حضور تاج در راس فدراسیون خیلی چیزها عوض شده اما مسائل کوچک هم باید تغییر کند تا لطمه ای به تیم ملی نزند.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم مشمئزکننده تنبیه یک نوجوان در کلاس + تصاویر (16+)

دردسر مرگ نوعروس و مهریه 1367 سکه ای او برای داماد

چشمانم را که باز کردم خودم را در شرایط بد و در اتاق خواب پسر خاله ام دیدم / او از همه صحنه ها فیلم گرفته بود

پزشک تبریزی پذیرفته است غذاها نذری نبود / راز نسخه معروف این پزشک که جعلی بود، لو رفت + عکس

کودک 6 ساله با نقاشی اقدام زشت آشپز مهدکودکی در تهران را کشید / این کودک هر روز آزار و اذیت می شد

آزار و اذیت دختر جوان در آلاچیق مزرعه + عکس

 

ادعای جنجالی بازیگر زن معروف علیه فیلمساز سرشناس / آزار و اذیت وقیحانه ای که لو رفت +عکس

سوپراستار زن سینمای ایران در میهمانی خصوصی رستوران محمدرضا گلزار +عکس

عکس یادگاری بازیگران زن معروف ایرانی در دورهمی عاشقانه ! +عکس

 

کدخبر: 228694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟