یک استقلالی و یک کامرونی گزینه‌های جایگزینی طارمی؟

شواهد و قرائن نشان می‌دهد با توجه به عزم جدی آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر برای حضور در اروپا، در هفته پیش رو این انتقال قطعی خواهد شد و مهدی طارمی از پرسپولیس جدا خواهد شد.

مهدی طارمی و مدیربرنامه‌هایش مذاکرات جدی با باشگاه پانیونیوس یونان را از چند هفته قبل آغاز کرده‌اند و شنیده‌ها حکایت از این مسئله دارد که کادر فنی پانیونیوس هم رسما موافقت خود را با جذب مهاجم پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام شده است.

از آنجایی که به نظر می‌رسد طارمی به احتمال بسیار زیاد در هفته پیش رو رسما از پرسپولیس جدا خواهد شد، برانکو ایوانکوویچ و مدیران باشگاه پرسپولیس از حالا به فکر جذب جانشین برای طارمی هستند.

هرچند اخبار مختلفی درباره گزینه‌های جانشینی آقای گل لیگ برتر در پرسپولیس در محافل ورزشی منتشر شده است، اما در حال حاضر دو گزینه مورد توجه قهرمان لیگ برتر قرار دارند.

آلویس نانگ مهاجم کامرونی که فصل گذشته در استقلال Esteghlal خوزستان بازی کرد یکی از مهاجمانی است که احتمال دارد در صورت جدایی طارمی مذاکرات جدی با پرسپولیس انجام بدهد.

گزینه دیگر هم امیر ارسلان مطهری مهاجم نفت تهران است که سال گذشته هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت، اما به دلیل اینکه اعلام کرده بود علاقه‌مند به حضور در استقلال است، سرخپوش شدن او منتفی شد. مطهری البته مورد توجه باشگاه سایپا هم قرار دارد.

بدون شک این احتمال وجود دارد گزینه‌های دیگر هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس برای جانشینی مهدی طارمی قرار بگیرد اما همه چیز به رسمی شدن تصمیم طارمی برای ماندن یا ترانسفر به فوتبال اروپا دارد که در هفته جاری همه چیز درباره آن مشخص خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟