چه چیزی مانع پیوستن وراتی به بارسا شده است؟

از ابتدای تابستان اخبار و حواشی زیادی پیرامون احتمال حضور مارکو وراتی، ستاره 24 ساله و ایتالیایی پاری سن ژرمن شکل گرفته و اخبار ضد و نقیضی در مورد آینده این بازیکن شنیده شده است.
بعد از انتخاب والورده، تحرکات تابستانی بارسا آغاز شده و هر روز نام های بزرگی برای پیوستن به این تیم شنیده می شود اما تا به حال آنها تنها قادر به بازگرداندن جرارد دلوفئو به نوکمپ بوده و در دیگر موارد ناکام بوده اند.
نشریه اسپورت گزارش می دهد که سران بارسا معتقدند این تیم حداکثر قادر به پرداخت 80 میلیون یورو برای وراتی است اما همتای آنها در پاریس حداقل رقم این انتقال را 120 میلیون یورو می دانند و همین موضوع عامل اصلی اختلاف و تعویق در روند مذاکرات برای انتقال وراتی شده است.
سران باشگاه پاری سن ژرمن برای راضی کردن وراتی پیشنهاد حقوق سالانه 12 میلیون یورو را نیز به او ارائه دادند اما این هافبک ایتالیایی تنها علاقمند به انتقال به بارسلوناست و این پیشنهاد گزاف را نیز رد کرده است.
اما به هر حال سران تیم پاریسی نیز علاقه ای به فروش وراتی ندارند و بعید است این اتفاق حداقل به این زودی ها رخ بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟