تاج: داوری ایران باید به خودش ببالد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص افتخارات اخیر تیم داوری ایران اظهار داشت: اولاً واقعا تشکر می‌کنم از رسانه‌ها محبت کردند به داوری اهمیت دادند و عملکرد این تیم داوری را در این مسابقات به نحو احسن پوشش دادند.

تیم داوری در این تورنمنت داوری واقعا عملکرد خوبی داشت و من از زحمات آقای فقانی در این چند ساله تشکر کنم. فقانی و سخنران این چهارمین اتفاق بزرگی بود که برای ایران و فوتبال ایران در سطح بین‌المللی رقم زدند که جای خوشحالی دارد حتی ما امروز برای استقبال این عزیزان به فرودگاه رفتیم تا قدردان زحمات داوران فوتبال ایران باشیم. با توجه به حال و هوای فوتبال به نظرم تیم داوری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

تاج در ادامه افزود: تیم داوری ایران و مخصوصا فقانی باید به خودش ببالد که برای ایران کار بزرگی ا نجام داده مطمئنا در برنامه‌هایمان مثل تیم فوتبال برای تمام داورانمان امکانات و شرایط را فراهم می‌کنیم تا باز هم شاهد اتفاقات خوبی در سطح بین‌المللی باشیم. انشاءالله در برنامه‌های آینده‌مان هم از اقای فقانی و هم از تمام داورانی که برای فوتبال کشورمان زحمت کشیدند تقدیر خواهیم کرد. این نشان می‌دهند که فدراسیون فوتبال برنامه‌های خوبی دارد ما شاهد هستیم که تیم فوتبالمان به عنوان دومین تیم در جام جهانی روسیه صعود کرد. همچنین در فوتسال در فوتبال ساحلی بحث تیم‌های پایه توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم و این جای خوشحالی دارد که تیم داوری هم توانستند در این افتخارات سهمی باشند امیدواریم در جام جهانی به عنوان دومین نماینده حضور داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: باز هم از تمام عزیزان و داوران زحمت‌کش تشکر می‌کنم امیدوار هستیم که بتوانیم تمام امکانات را برای داوران فراهم کنیم.

 

کدخبر: 278979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟