تارتارسرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی: اگر می‌خواهیم بزرگ شویم باید با بزرگان بازی کنیم

مهدی تارتار که به همراه تیم پارس جنوبی جم در ارمنستان به سر می‌برد، درخصوص این اردو اظهار داشت: باید از مدیران تیم تشکر کنم که چنین اردویی برای ما تدارک دیدند. شرایط بسیار خوبی از لحاظ اسکان کادر فنی و بازیکنان و نیز از لحاظ زمین داریم و فکر می‌کنم این اردو کمک زیادی به ما خواهد کرد.
وی درباره فلسفه اردوی خارج از ایران گفت: هدف از اردو این است که همه چیز تیم شامل استراحت و تغذیه بازیکنان کاملاً تحت کنترل باشد. همچنین هر کدام از بازیکنان از جاهای مختلفی آمده‌اند. آنها باید به هم نزدیک شوند و میان آنها صمیمیت ایجاد شود. بازی‌های دوستانه خوبی هم در اردوها برگزار می‌شود و به کادر فنی کمک می‌کند که از بازیکنان به شناخت خوبی برسد. فکر می‌کنم چنین شرایطی در اردوی ارمنستان حاکم است.
سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه برنامه این تیم در هفته چهارم اردوی پیش‌فصل، برگزاری دیدارهای تدارکاتی بوده است، تصریح کرد: زمانی که پیشنهاد ارمنستان به باشگاه رسید، دیدیم این کشور از لحاظ آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا شرایط مناسبی دارد. بازی‌های خوبی مانند دیدار با استقلال Esteghlal می‌توانیم برگزار کنیم و ما هم از این پیشنهاد استقبال کردیم. فکر می‌کنم به هدف خود از این اردو می‌رسیم.
تارتار در این باره که چرا قصد دارد با تیم‌های بزرگی چون استقلال، دیدار تدارکاتی برگزار کند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم بزرگ شویم، باید با بزرگان بازی کنیم. من از روز اول که با بازیکنان صحبت می‌کردم، گفتم که مانند کادر فنی خود باید اهداف بزرگی در سر داشته باشید. سال گذشته هم که در لیگ یک بودیم، با تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس، سپاهان و پیکان بازی کردیم و نتیجه آن هم برای ما پربار بود. تلاش می‌کنیم با بزرگان بازی کنیم تا محک جدی بخوریم و تکلیف خود را قبل از شروع لیگ بدانیم.
وی در مورد احتمال حضور بازیکنان پارس جنوبی در تیم ملی، با بیان اینکه به بازیکنان خود ایمان دارد، اظهار داشت: اگر نگاه خوبی باشد که با توجه به شناختی که از کادر فنی تیم ملی و آقای کی‌روش دارم چنین نگاهی خواهد بود، قطعاً از بازیکنان ما به تیم ملی دعوت خواهد شد. به بازیکنان هم گفتم که باید به جایگاهی در جدول برسیم که همه نگاه‌ها به سمت ما بیاید. پس باید تلاش زیادی کنیم.
سرمربی پارس جنوبی با تشکر از مسئولان سیاسی و ورزشی شهرستان جم به خاطر رسیدگی به ورزشگاه تختی جم و بازسازی آن گفت: این مسئولان در موفقیت‌های ما نقش دارند و همه دست به دست هم داده‌اند تا تیمی شایسته برای استان بوشهر در لیگ برتر باشیم. از هواداران تیم هم می‌خواهم همانند فصل گذشته، با تمام وجود از تیم حمایت کنند و همیشه کنار ما باشند. از آنها می‌خواهم که از ما دلسر نشوند و صبور باشند و ما نیز همه تلاش خود را برای موفقیت تیم پارس جنوبی انجام می‌دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟