یک روز داغ برای مشتاقان پیش‌بینیِ کورس سوارکاری

عصر روز جمعه 16تیر، هفته چهارم کورس اسب‌دوانیِ نوروزآباد و هفتۀ دوم کورس اسب‌دوانیِ بندرترکمن درحالی برگزار می‌شود که به‌منظور رفاه حال دوستدارانِ این ورزش Sport جذاب، امکان پیش‌بینی آنلاین رقابت‌ها توسط باشگاه دوستداران اسب و سوارکاری (یال) و با نظارت فدراسیون سوارکاری فراهم شده و علاقه‌مندان به پیش‌بینی آنلاین کورس‌ها می‌توانند از هم‌اکنون اطلاعات موردنظر را روی وبگاهِ این باشگاه به نشانی http://yaal.ir/ مشاهده کرده و با انتخاب اسب‌هایِ مدنظرشان، پیش‌بینی خود را ثبت کنند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشایِ کورس مهیج نوروزآباد تهران و پیش‌بینی حضوری از طریق باجه‌های مستقر در مجموعه، به نشانی تهران، جادۀ قدیم کرج، خیابان خلیج‌فارس، بلوار رهنما، مجموعۀ نوروزآباد مراجعه کنند.
این رقابت‌ها در هفته گذشته با حضور خیل مشتاقان اسب و سوارکاری برگزار شد و در پایان، مشارکت‌کنندگان جوایز نفیس خود را دریافت کردند و جوایز برندگان پیش‌بینی آنلاین نیز براساس تمهیداتی که باشگاه یال در نظر گرفته است، بلافاصله به حساب بانکی اعلام شده از سوی آنان واریز شد.
کورس این هفته نوروزآباد در هفت دور با شرکت اسب‌هایِ عرب و دوخون و تروبرد برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟