روسیه در پاییز با ایران دیدار دوستانه برگزار می‌کند

به نقل از خبرگزاری «تاس» روسیه، معاون نخست وزیر روسیه که در عین حال ریاست اتحادیه فوتبال این کشور را بر عهده دارد، خبر داد تیم روسیه در آستانه برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران قرار دارد.

ویتالی موتکو در این باره به خبرنگاران گفت: تیم ملی روسیه دو بازی دوستانه برگزار خواهد کرد. سرمربی تیم می‌خواهد که شاگردانش با یک تیم آسیایی و یک تیم آمریکایی بازی کنند، چون بر این باور است که روسیه باید تقابل با سبک‌ بازی‌های متفاوت را تجربه کند.

وی افزود: ما برنامه‌ای برای بازی با ایران در پاییز پیش‌رو داریم، اما هنوز قراردادی (بین اتحادیه فوتبال روسیه و فدراسیون فوتبال ایران) به امضا نرسیده است. بازی با تیم ملی ایران در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار نخواهد شد و ورزشگاه دیگری را برای این بازی انتخاب خواهیم کرد.

تیم ملی روسیه پیش از این در دیداری دوستانه در ماه فوریه در ابوظبی امارات به مصاف ایران رفته و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داده بود. روس‌ها اما در گذشته سه بار برابر تیم ملی ایران قرار گرفته‌اند و در هر سه مورد به پیروزی رسیده‌اند که عبارتند از: پیروزی 2 بر یک در بازی‌های المپیک در سال 1976، برتری یک بر صفر در سال 1978 و برد 2 بر صفر در سال 1985.

کی‌روش پس از بازی با ازبکستان در نشست خبری از برگزاری این بازی دوستانه در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) خبر داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟