دربی 85 هفته دهم برگزار می‌‌شود

قرعه کشی بازی های لیگ برتر امروز در هتل المپیک برگزار شد و در آن مشخص شد که دو تیم استقلال Esteghlal و پرسپولیس باید در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم بروند، بازی که به گفته خیلی ها جدال بین دو مدعی اول قهرمانی است و برنده آن می تواند تاثیری زیادی در راه تعیین قهرمان لیگ برتر ایفا کند.
استقلالی ها در این نقل و انتقالات تابستانی با جذب بازیکنانی مثل مجتبی جباری، سجاد شهباززاده، پژمان منتظری، حسن بیت سعید، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی از نظر بازیکن بسیار قدرتمند تر از فصل گذشته شده اند و بی تردید هواداران این تیم به چیزی جز قهرمانی و البته پیروزی در دربی فکر نمی کنند.
اما پرسپولیسی ها در این فصل به جز از دست دادن سروش رفیعی و احتمالا مهدی طارمی بازیکن دیگری را از دست نداده است و اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده است و با جذب بازیکنانی مثل بشار رسن، شجاع خلیل زاده، منشا و سیامک نعمتی تا حد زیادی توانسته اند نقاط ضعف فصل گذشته را برطرف کنند. طبیعی است که پرسپولیسی ها هم امیدوار هستند در این فصل شکست دربی 84 را خیلی زود جبران کنند.
آنچه مسلم است استقلال و پرسپولیس در این فصل مدعیان اصلی قهرمانی هستند و جدال بین آنها می تواند بیش از پیش برای آبی ها حساس باشد.
گفتنی است که اگر پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تاریخ دربی تغییر خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟