تارتار: بازی با پرسپولیس مثل باقی دیدارها است

تیم فوتبال پارس جنوبی جم که با هدایت مهدی تارتار به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، پیش از شروع لیگ هفدهم، اردوهای آماده سازی خوبی را برگزار کرده است. این تیم نسبت به تیم‌های دیگر، کارش را زودتر در تهران آغاز کرد. آنها که درگیر بازسازی ورزشگاه تختی جم بودند برای برگزاری اردو به تهران آمدند و حدود یک ماه را در این شهر گذراندند و سپس با دعوت باشگاه بانانتس ارمنستان برای برپایی اردویی به این کشور سفر کردند و در حال حاضر در آنجا به سر می‌برند.
مهدی تارتار که در ارمنستان حضور دارد در گفت و گو با ایسنا، درباره آمادگی پارس جنوبی برای حضور در لیگ هفدهم، اظهار کرد: ما در حال حاضر تا ۷۰ درصد به آمادگی رسیده‌ایم و تا حدودی به اهداف مدنظرمان رسیدیم. البته هنوز به یکی دو بازیکن دیگر احتیاج داریم تا تیم کاملی برای حضور در لیگ برتر داشته باشیم.
سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا از فعالیت باشگاه در بازار Store نقل و انتقالات رضایت دارد، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی که شهر جم دارد، هر بازیکنی به تیم ما نمی‌آید ولی مدیریت باشگاه تلاش زیادی کرد و تا جایی که در توانش بود بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کرد. با این اوصاف در یکی دو پست نیاز به بازیکن با کیفیت داریم و هنوز تعدادمان کم است.
او در پاسخ به این سوال که پنج بازی ابتدایی پارس جنوبی در لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند، بیان کرد: به نظر من قرعه‌کشی خیلی مهم نیست و همه تیم‌ها باید با هم بازی کنند اما با توجه به نواقصی که کماکان ورزشگاه ما دارد، بازی خارج از خانه در اولین دیدار به ما کمک می‌کند تا برای بازی دوم آمادگی بهتری برای میزبانی داشته باشیم.
تارتار در پایان درباره تقابل با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم که احتمالا پرسپولیسی‌ها در آن زمان در کورس قهرمانی هستند، تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که در آن هفته‌ها پرسپولیس مانند فصل گذشته قهرمان شده باشد و شاید اصلا در کورس قهرمانی نباشد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست. ما باید با تمام تیم‌ها بازی کنیم و همه دیدارها با توجه به اینکه تازه به لیگ برتر رسیده‌ایم، برای ما حکم فینال دارد و دارای اهمیت زیادی برای ما است. دیدار با پرسپولیس هم از این قضیه مستثنی نیست.
به گزارش ایسنا، جمی‌ها در فصل نقل و انتقالات نسبتا پرکار بودند و با حفظ اسکلت اصلی تیم و جذب چند بازیکن جوان و باتجربه مانند مهدی زبیدی، فرشاد سالاروند، محمد طیبی و محسن فروزان برای لیگ هفدهم آماده شدند. پارس جنوبی در پنج هفته ابتدایی به مصاف گسترش فولاد تبریز (خارج از خانه)، پیکان(خانگی)، سپاهان(خارج از خانه)، صنعت نفت آبادان(خانگی) و استقلال Esteghlal خوزستان( خارج از خانه) می‌رود. همچنین آنها در هفته ششم به مصاف استقلال و در هفته سیزدهم به مصاف پرسپولیس می‌روند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 281611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟