لاتزیو و سردار به توافق رسیدند

ماجرای انتقال سردار آزمون به لاتزیو ابتدا در حد گمانه زنی رسانه ها بود و شاید خیلی ها فکر می کردند که این پیشنهاد هم مانند پیشنهادهای لیورپول، دورتموند، مارسی و ... در حد حرف است اما اصلا اینطور نبود. حتی تکذیب کردن این خبر توسط پدر سردار هم چیزی را عوض نکرد.

رسانه های روسی و ایتالیایی هر روز خبر از پیشروی مذاکرات طرفین می دادند و سرانجام امروز سایت فوتبال روسیه خبر توافق شخصی سردار و لاتزیو را داد. ساعتی بعد سایت ایتالیایی کالچیو مرکاتو نیز این خبر را تایید کرد.

گزارش این رسانه ایتالیایی آمده است: سردار آزمون به یک هدف داغ و مهم برای لاتزیو تبدیل شده است. او اولین گزینه یقه سفیدها در فصل نقل و انتقالات هستند و او باید جای جورجویچ را پر کند. در این بین تنها مشکلی که بر سر این انتقال وجود دارد بحث مالکیت این بازیکن بین دو تیم روستوف و روبین کازان است.

روز شنبه فیفا در این باره تصمیم گیری می کند. اگر رای به سود روستوف باشد باید این انتقال را نهایی شده دانست چرا که سردار بازیکن آزاد می شود و باشگاه روستوف هم با لاتزیو رابطه خوبی دارد. اما اگر رای به سود روبین باشد در این صورت باید طرفین بار دیگر سر میز مذاکره بنشینند و ماجرا کمی پیچیده خواهد شد.

با این حال سردار برای پیوستن به لاتزیو موافقت خود را اعلام کرده است و این مهاجم جوان باید منتظر حساس ترین شنبه سال باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟