"راجر فدرر" ترند جهانی شد/ پادشاه ویمبلدون هشتمین جام را گرفت +تصاویر

تمام‌نشدنی در تنیس، مثل راجر فدرر؛ این را کاربران شبکه های اجتماعی پس از هشتمین قهرمانی راجر فدرر، تنیسور سوئیسی، در رقابت‌های تنیس گرند اسلم ویمبلدون نوشتند. راجر فدرر 35 ساله بدون دادن حتی یک ست به حریفان فاتح نوزدهمین گرنداسلم و هشتمین قهرمانی ویمبلدون خود شد.

فدرر اولین بار در سال 2003، زمانی که تنها 21 سال داشت با اشک شوق جام قهرمانی تنیس ویملبدون را بالای سر برد تا نمایانگر ظهور یک پدیده تکرارنشدنی در تنیس جهان باشد، اما کمتر کسی فکر می‌کرد او 14 سال بعد، هنگامیکه خیلی‌ها فکر بازنشستگی او را می‌کردند، دوباره قهرمان گرند اسلم ویلمبلدون شود.

قهرمانی راجر فدرر در رقابت‌های ویمبلدون 2017، موجب شد تا کاربران هزاران پست درباره تنیسور سوئیسی منتشر و نام "راجر فدرر" به داغ‌ترین موضوع شبکه های اجتماعی تبدیل کنند. بسیاری از چهره‌های ورزشی نیز با انتشار پست‌هایی قهرمانی فدرر را تبریک گفتند.

لازم به ذکر است؛ "گرند اسلم" به مهمترین مسابقات تنیس در طی سال گفته می‌شود، چهارگانه‌ای که در آمریکا، استرالیا، فرانسه و ویمبلدون برگزار می‌شود. ویمبلدون قدیمی‌ترین این مسابقات است و اولین بار در سال 1877 آغاز شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

6500679_339

6500675_485

کدخبر: 283354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟