مروان حسین: سپاهان پرافتخار ترین تیم لیگ برتر ایران است؛ هیچ مهاجمی از آقای گلی بدش نمی آید

مروان حسین در خصوص حضور در سپاهان گفت:
با شناختی که از سپاهان داشتم به این تیم پیوستم. سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است و بعد از پیشنهاد تیم اصفهانی و صحبت‌هایی که با مسئولان این باشگاه داشتم احساس کردم می توانم در فضایی جدید برای کسب افتخارات بیشتری به سپاهان کمک کنم و در نهایت نیز این تیم را برای ادامه فعالیت انتخاب کردم.
 بازیکن تیم ملی عراق درباره اینکه بعد از امضای قرارداد هواداران سپاهان چه برخوردی با او داشته‌اند، تأکید کرد:
از این نکته آگاه هستم که سپاهان هواداران پرشوری دارد و مطمئنم که هواداران اصفهانی در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با حضور حداکثری خود هیچ گاه ما را تنها نخواهند گذاشت. من هم تمام تلاشم را برای شادی دل آنها در لیگ پیش رو انجام خواهم داد.
وی درباره اینکه آیا قول آقای گلی در رقابت‌های امسال را می‌دهد یا خیر، گفت:
هیچ مهاجمی از کسب این عنوان بدش نمی‌آید، اما برای من ابتدا کمک به موفقیت سپاهان و بعد رسیدن به عنوان آقای گلی اهمیت دارد. اینکه بتوانم دل هواداران سپاهان را شاد کرده و در هر بازی موجب خوشحالی آنها بشوم از هر چیز دیگری مهم‌تر است و امیدوارم در مجموع فصل خوبی را همراه با سپاهان پشت سر گذاشته و در نهایت یک جام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاوریم.
مروان حسین در ادامه تأکید کرد:
در عراق همواره از شرایط نامناسب پرداختی تیم‌های ایرانی صحبت می‌کنند و به نوعی این صحبت‌ها در بین بازیکنان عراقی رواج دارد اما با اعتماد به مدیر برنامه‌هایم و مشاوره‌هایی که با داشتم سپاهان را انتخاب کردم چون این تیم اصفهانی از هر لحاظ یکی از حرفه‌ای ترین باشگاه‌های ایران است.
وی در پایان گفت:
دورادور از کرانچار سرمربی سپاهان شناخت داشتم و خوشحالم که مورد توجه این مربی قرار گرفتم. کرانچار همیشه به کسب بهترین عناوین برای تیم‌هایش فکر می‌کند و امیدوارم همراه با این مربی و سایر هم تیمی‌هایم بتوانیم فصلی خاطره انگیز را برای سپاهان رقم بزنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟