برانکو: این قهرمانی برای ما خیلی مهم بود/ هدف ما بیشترین برد و قهرمانی است

برانکو ایوانکوویچ پس از فتح سوپرجام فوتبال ایران با برتری 3 بر صفر برابر نفت تهران گفت: بهترین حالت برای ما این بود که با قهرمانی وارد لیگ شویم. این قهرمانی برای ما خیلی مهم بود.

وی اضافه کرد: از بازیکنانم به خاطر نمایش زیبا تشکر می‌کنم مخصوصا در فازی که در تمرینات پیش برده‌ایم. برای ما همانطور که گفتم برد مهم بود و امسال این اولین قهرمانی ما بود و امیدوارم آخرین نباشد. یک‌بار دیگر توانستیم هواداران را خوشحال کنیم و باید به آنها تبریک بگویم. باز هم باید از کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه تشکر کنم. ما همین روند را ادامه خواهیم داد.

برانکو عنوان کرد: انتظار اینکه قهرمانی را کسب کنیم، داشتیم. از مشکلات نفت از بازیکنان تا کادر فنی آنها اطلاع داشتیم اما با حضور حمید درخشان و خورشیدی مطمئن هستم در یکی دو ماه آینده می‌توانند برای هر حریفی خطرناک باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص افزایش جام‌های قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: این اولین قهرمانی ما در فصل جدید بود و امیدوارم آخرین قهرمانی‌مان نباشد. هدف ما بیشترین برد و قهرمانی است. با تمام توان در سه جام پیش‌رو جلو می‌رویم و طبیعی است یک ماه دیگر بهتر از این باشیم.

برانکو در خصوص حضور آدام همتی نوه سعید راد در این تیم گفت: بله ایشان بازیکن پرسپولیس است و مدارک خود را از کانادا گرفته و قراردادش را ثبت کرده است. در یک سال آینده مشخص می‌شود که او و دیگر بازیکنان جوان می‌توانند خودشان را به سطح پرسپولیس برسانند یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟