جباری: تلاش می‌کنم تاثیر مثبتی داشته باشم/ از هجمه‌ها علیه خودم، حرف نمی‌زنم

مجتبی جباری، هافبک با سابقه استقلال Esteghlal تهران که امروز (دوشنبه) قراردادش را در هیات فوتبال امضا کرد، درباره حضور مجددش در استقلال، گفت‌: من قرارداد دو ساله با استقلال بسته‌ام. تلاش خودم را می‌کنم که تاثیر خوبی در استقلال داشته باشم تا بتوانیم موفقیت کسب کنیم.
او افزود: وضعیت تیم خوب است و مراحل آماده سازی به خوبی طی شد. چند بازی تدارکاتی داشتیم که کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. امیدوارم همین روند ادامه‌ داشته باشد تا بتوانیم استارت خوبی در لیگ برتر بزنیم.
او درباره هجمه‌هایی که علیه‌اش در بازگشت به استقلال به وجود آمد، اظهار کرد: نمی‌خواهم راجع‌ به این مسائل صحبت کنم.
جباری در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن بازیکنان با تجربه‌ای مثل او و منتظری به استقلال، این تیم نتیجه‌ خوبی در این فصل می‌گیرد؟ گفت‌: استقلال تیم جوانی است و به نظر من پارسال نتیجه‌ خوبی کسب کرد. مسلما هدف این است که امسال به قهرمانی برسیم. امسال این انگیزه و اراده هست و بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
بازیکن استقلال همچنین گفت‌: حضور دوباره‌ام در استقلال مسئولیت من را دو چندان می‌کند و امیدوارم که بتوانم جواب محبت‌های هواداران را بدهم. امیدوارم بتوانم برای تیم محبوبم بازی‌های خوبی انجام بدهم و برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی انجام می‌دهم.
جباری در پایان گفت‌: شماره "۸" را امسال بر تن می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟