پورموسوی: از هر لحاظ کار سختی مقابل پرسپولیس داریم/ می‌خواهیم با دست پر از تهران خارج شویم

اکبر پورموسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان در آستانه دیدار روز پنجشنبه با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت مقابل پرسپولیس در اختیار نخواهیم داشت. پیش از این شیرزادی و زلیکانی در تمرینات خودمان مصدوم شده بودند و سینا مریدی نیز در تیم امید مصدوم شده است. قرار بود مریدی 4 روز قبل از دیدار با پرسپولیس به جمع ما اضافه شود اما در حالی که 2 روز به این دیدار باقی مانده هنوز خبری از او نداریم.
وی در خصوص دیدار هفته نخست این تیم مقابل پرسپولیس گفت: قطعا با توجه به اینکه در اولین دیدار خود در ورزشگاه آزادی Freedom به میدان خواهیم رفت کار سختی خواهیم داشت. پرسپولیس در 3 سال گذشته کمترین خروجی را داشته و نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. از هر لحاظ کار ما مقابل این تیم سخت است اما تلاش می‌کنیم با توجه به شروع مسابقات مقابل پرسپولیس با قدرت ظاهر شویم و با دست پر از تهران خارج شویم.
سرمربی فولاد خوزستان در خصوص جذب آرش افشین خاطرنشان کرد: آرش خیلی دیر به جمع ما اضافه شده و در دوران بدنسازی همراه تیم ما نبوده است. این بازیکن در 4 هفته ابتدایی همراه ما نخواهد بود تا ابتدا از لحاظ بدنی به شرایط مناسبی دست پیدا کند و خدای نکرده دچار مصدومیت نشود. افشین بازیکن بزرگی است که اتفاقات باعث شد در چند فصل گذشته عملکردی را که از او انتظار می‌رفت را نداشته باشد. او فصل پیش در استقلال Esteghlalخوزستان با اینکه در امر گلزنی چندان موفق نبود اما در روند تیمی و ارسال پاس گل خیلی به ما کمک کرد. با توجه به اینکه افشین از بازیکن قدیمی فولاد است امیدوارم امسال مجددا به روزهای اوجش بازگردد.
پورموسوی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر حضور امیرارسلان مطهری در این تیم شنیده می شود، عنوان کرد: با امیر ارسلان مطهری صحبت‌هایی داشتیم اما این بازیکن یک پیشنهاد خارجی دارد و منتظر است تکلیف آن مشخص شود. در صورت عدم حضور مطهری در خارج از ایران به جمع بازیکنان ما اضافه می‌شود.
وی در خصوص اینکه این تیم باز هم بازیکنی را جذب خواهد کرد، گفت: افشین به جای آرمان رمضانی به لیست ما اضافه شد و ما با جذب او نیز همچنان دو جای خالی در ترکیب تیم خود داریم. اگر مطهری به جمع ما اضافه شد تنها جای خالی خود را به جذب یک مدافع میانی اختصاص می‌دهیم تا لیست خود را تکمیل کنیم. البته در این مدت به بازیکنان جوان باشگاه نیز این فرصت را دادیم تا خود را نشان بدهند و اگر این نفرات عملکرد فنی خوبی داشته باشند و به خودباوری حضور در لیگ برتر رسیده باشند از آنها استفاده خواهیم کرد.
سرمربی فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه با هیچ مدافع داخلی هنوز مذاکره‌ای نداشته است، گفت: به جز ارسلان مطهری با هیچ بازیکنی مذاکره نداشتیم اما 3،4 مدافع مدنظر ما قرار دارند. این نفرات هنوز با تیمی به توافق نرسیده‌اند و ما منتظر هستیم ببینیم روند تیم‌مان در روزهای آینده چگونه خواهد بود تا در این خصوص نیز تصمیم بگیریم.بهترین قیمت های مسکن را اینجا ببینید.

کدخبر: 286794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟