طهماسبی، مربی پیکان: جلالی یک بازیکن آفریقایی را پسندیده است؛ او هفته آینده قرارداد امضا می کند

-محمدرضا طهماسبی در خصوص اینکه چرا این روزها مجید جلالی سرمربی تیم پیکان پاسخگوی رسانه‌ها نیست، گفت:

دلیل این موضوع را نمی‌دانم اما شاید او قصد دارد تمرکزش را بر روی بازی هفته اول بگذارد و به همین دلیل قصد حضور در رسانه‌ها را فعلاً ندارد. 
به گزارش فارس، وی درباره وضعیت تیم پیکان و شرایط این تیم پیش از شروع هفته اول لیگ برتر گفت:

خوشبختانه شرایط تیمی ما خوب است و از نظر روحی روانی در بهترین شرایط قرار داریم. البته تمرینات خوبی هم طی این مدت انجام شده است و می‌توانم بگویم وضعیت خوبی خواهیم داشت. درباره آمادگی مان هم باید بگویم که وضعیت بدنی تیم پیکان نسبت به فصل گذشته همین موقع خیلی بهتر است. مجید جلالی این بار تمرینات و روش‌های جالب و جدیدی به کار برده بود به طوری که بیشتر تمرینات بدنسازی ما کار با توپ بود و اینطور نبود که بدن بازیکنان ما کُپ کند. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم که روشی که جلالی در نظر گرفته به خوبی جواب دهد. 
مربی تیم پیکان درباره وضعیت تیم پدیده حریف هفته اول این تیم در لیگ برتر تصریح کرد:

همه می‌دانیم که پدیده تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد، آنها از نظر مالی هم شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته دارند به همین دلیل معتقدم که بازی سختی داریم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت خواهند بود البته تحولاتی که در تیم پدیده رخ داده شاید باعث شود که بازیکنان این تیم کمی ناهماهنگ باشند اما مطمئن هستم که بازی خوبی شاهد خواهیم بود و دعا می‌کنم که نتیجه بازی به سود ما به پایان برسد.
سرپرست تیم پیکان درباره بازیکنان خارجی و جدیدی که مد نظر مجید جلالی قرار گرفته‌اند اظهار داشت:

اجازه دهید تا چیزی قطعی نشده درباره آن صحبت نکنیم، من عادت ندارم تا موضوعی قطعی نشده درباره‌اش حرف بزنم اما چیزی که مسلم است این است که ما بازیکن خارجی خواهیم گرفت اما تا قراردادی به صورت قطعی بسته نشود آن را اعلام نمی‌کنیم. مجید جلالی در سفری که به خارج از ایران داشت بازیکنی را دیده و پسندیده بود. این بازیکن که آفریقایی است هفته آینده قراردادش را با ما امضا خواهد کرد.بهترین قیمت های مسکن را اینجا ببینید.

 

کدخبر: 286800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟