منشا: برای گلزنی نیاز به همکاری هم‌تیمی‌هایم دارم/ جواب محبت هواداران را در زمین مسابقه می‌دهم

گادوین منشا با انگیزه‌ بالایی که داشت خیلی زودتر از آنچه حتی کادر پزشکی پرسپولیس تصورش را کرده بود، خود را آماده بازی کرد و با آمادگی‌اش برانکو را مجبور کرد در هفته اول لیگ از او استفاده کند. حالا منشا برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کند، هر چند که نگرانی‌هایی بابت پاس ندادن برخی هم‌تیم‌هایش دارد. صحبت‌‌های منشا در مورد بازی اولش برای پرسپولیس و مسائل دیگر می‌تواند جالب باشد.

 زودتر از آنچه تصور می‌شد خودت را بعد از عمل جراحی لیزری که داشتی آماده بازی کردی ...
بله من نهایت تلاشم را کردم تا زودتر از موعد خود را به تمرینات گروهی تیم برسانم. خوشحالم که مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است و دیگر هیچ دردی ندارم.

 بازی اول پرسپولیس مقابل فولاد چطور بود؟
شروع خیلی خوبی داشتیم. ما از ابتدا، بازی را در کنترل خود داشتیم و دو گل هم به ثمر رساندیم بدون اینکه موقعیت گلی به حریف بدهیم. شاید فقط در دقایقی که 10 نفره شدیم حریف کمی به ما فشار آورد، اما در نهایت بازی را بردیم. در کل می‌توانم بگویم در بازی اول عالی بودیم.

جو ورزشگاه آزادی Freedom را در بازی اول چطور دیدی؟
بسیار عالی! بازی اول حس خیلی خوبی را به من وارد کرد، چرا که استقبال هواداران از من فوق‌العاده بود. خوشحالم از اینکه به تیم بزرگی چون پرسپولیس پیوسته‌ام و این بزرگی را در بازی اول به خوبی حس کردم.



 حتماً انگیزه زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داری؟
همین‌طور است. قطعاً خیلی سخت تمرین می‌کنم تا در تبریز در ترکیب اصلی قرار بگیرم. بازی سختی در تبریز داریم و نه تنها من، بلکه همه نفرات تیم برای ارائه بهترین عملکرد در این بازی انگیزه بالایی دارند.

 این را می‌دانی که هواداران پرسپولیس فقط از تو گل می‌خواهند؟
البته که این انتظار از من می‌رود، اما همه این را می‌دانیم که فوتبال یک ورزش Sport گروهی است و یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. برای اینکه گل بزنم نیاز به همکاری هم‌تیمی‌هایم دارم و امیدوارم این امر محقق شود.

اما تو حمایت هواداران را پشت خودت داری، این‌طور نیست؟
بله همین مسئله وظیفه مرا سنگین‌تر می‌کند. هواداران روز پنجشنبه از من بهترین نوع استقبال را داشتند و بابت این موضوع از همه آنها تشکر می‌کنم. سعی می‌کنم با بهترین عملکرد، جواب این استقبال آنها را بدهم.

 پس اولین گلت را در تبریز خواهی زد؟
تلاش می‌کنم این اتفاق رخ دهد. روزی که به پرسپولیس آمدم به هواداران قول گلزنی دادم و الان هم سر قول خود هستم.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 287925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟