گل‌خندان: با کسب مدال جهانی، توقعات از من بالا رفته/ فینال اراده و روان قوی می‌خواهد

وحید گل‌خندان  درباره حضور در مسابقه فینال فینالیست‌ها، گفت: 8 نفر برگزیده هر ماده قرار است در مسابقه فینال فینالیست‌ها شرکت کنند که آبان ماه در هند برگزار می‌شود. من با مدال برنزی که در مسابقات جهانی دهلی به دست آوردم به فینال فینالیست‌ها دعوت شدم.
وی درباره شروع اردوها و تمرینات، اظهار داشت: فدراسیون شرایط سختی را پشت سر گذاشت، حاشیه‌ها و مشکلات زیاد بود. البته زمانی که آقای مبینی سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت تمامی اعزام‌ها انجام شد، چرا که فکرش ورزشی بود. در این مدت ما مشکل فشنگ و ساچمه نداشتیم.
ملی‌پوش تپانچه ایران افزود: انتخابات فدراسیون تیراندازی 20 تیر برگزار شد و آقای دادگر هم فعالیت خود را در فدراسیون آغاز کرده است. اردوهای ما هنوز شروع نشده اما با توجه به کارنامه‌ای که او در زمینه مدیریت ورزشی دارد این طور پیش‌بینی می‌شود که مشکلی نداشته باشیم.
گل‌خندان در ادامه این مصاحبه درباره شناخت از حریفانش در مسابقه فینال فینالیست‌ها، عنوان کرد: متاسفانه یا خوشبختانه حریفان در این مسابقه قدرتمند هستند و مدال‌های المپیک و جهانی را در کارنامه دارند. من هم کار راحتی پیش رو ندارم، اما باید صبر کنیم تا تمرینات شروع شود و ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می‌کنم.
دارنده مدال برنز تپانچه مردان جهان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه ایران در این ماده در بخش مردان مدال جهانی نداشت، آیا شما فکر می‌کردی که بتوانی چنین مدالی را کسب کنی، گفت: قبل از اعزام به هند بسیار امیدوار بودم. تمریناتم زیاد و فشرده بود. شاید بتوانم بگویم چون مسابقه برون‌مرزی جهانی نداشتم، استرسی هم نداشتم اما حالا با این مدال توقعات هم بالا می‌رود به همین دلیل فشار روانی زیاد می‌شوم. ما هم برای کسب مدال و نتیجه خوب کم نمی‌گذاریم.
وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از نتیجه در مسابقه فینال فینالیست‌ها چیست، خاطرنشان کرد: هیچ مسابقه ورزشی به ویژه تیراندازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. چند صدم امتیاز در تیر آخر ممکن است همه زحمات یک تیرانداز را هدر دهد. همان طور که در بازی‌های کشورهای اسلامی با یک تیر خطا مدال را از دست دادم، با وجود اینکه در دور مقدماتی رکورد ایران را شکسته بودم.
ملی‌پوش تپانچه ایران با بیان اینکه شرایط در فینال و مقدماتی بسیار متفاوت است، یادآور شد: مسابقه فینال اراده و روان قوی می‌خواهد که کادر فنی باید روی ورزشکار در این خصوص کار کنند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 288122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟