برانکو: خوشحالم که 3 جایزه از 3 کشور مختلف کسب کرده‌ ام؛ هواداران واقعا یار دوازدهم ما هستند

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید 3 جایزه از 3 کشور مختلف کسب کرده‌ام و 3 جایزه از 3 مذهب و فرهنگ و تمدن جداگانه دریافت کرده‌ام.
 برانکوایوانکوویچ پس از مراسم برترین‌های فوتبال ایران و انتخاب بهترین مربی لیگ شانزدهم گفت:
این سومین جایزه من برای انتخاب بهترین مربی است. در کرواسی و چین این جایزه را کسب کردم و این سومین باری است که این جایزه را دریافت می‌کنم. نیازی نیست بگویم خیلی خوشحالم بلکه باید بگویم برای بازیکنانم خوشحالم که لیاقت کسب این جایزه را داشتند و همینطور کادر فنی تیمم که بدون آنها موفق نمی‌شدم.
وی در مورد کاندیدا‌های دیگر برای دریافت برترین مربی لیگ شانزدهم تاکید کرد:
خوشحالم که کاندیدا‌های خوبی مثل دایی و منصوریان هم بودند. ما اکثر جوایز را گرفتیم و این نشان دهنده وظایف بیشتر ما مقابل هواداران است. ما هم انرژی بسیار زیادی برای ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا داریم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از کدام جایزه بیشتر خوشحال شده‌اید، گفت:
هر کدام شیرینی خاص خودش را دارد اما من بیشتر از این خوشحالم که 3 جایزه از 3 کشور مختلف کسب کرده‌ام. 3 جایزه از 3 مذهب و فرهنگ و تمدن جداگانه دریافت کرده‌ام. این موضوع برای من اهمیت زیادی دارد و مهم‌تر از آن نتایج و مقامی است که توسط تیم من به دست آمده. برای هواداران پرسپولیس هم خوشحالم. ما هرچه داریم از هواداران داریم و برای آنها کار می‌کنیم.
برانکو در پاسخ به این سوال که چه شخص دیگری لیاقت دریافت جایزه بهترین مربی را داشت، گفت:
علی دایی می‌توانست این جایزه را کسب کند چون قهرمان جام حذفی شده و منصوریان هم فصل خوبی را پشت سر گذاشت اما ما قهرمان شدیم و در آسیا هم تا یک چهارم پیش رفته‌ایم.
وی در خصوص بازی مهم پرسپولیس در آسیا مقابل الاهلی، تصریح کرد:
فکر نکنم حاشیه‌هایی که داشتیم در کار ما مشکلی ایجاد کند. بازیکنانم آماده و تشنه بازی کردن هستند. موضوعی که من را ناراحت می‌کند غیبت هوادارانمان در این بازی است. آنها واقعا یار دوازدهم ما هستند.
برانکو در مورد مصاحبه منصوریان که گفته بود پرسپولیس را در دربی آلمان 4 بر3 می‌بریم و پرسپولیس‌ها ترسیدند و بازی نکردند، گفت:
نمی‌دانم چه بگویم. ما می‌خواستیم برای هواداران در این بازی شرکت کنیم.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 288718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟