منصوریان: داور دو پنالتی ما را نگرفت/ باید از قائدی مراقبت کنیم

علیرضا منصوریان بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال Esteghlal خوزستان، درباره این بازی گفت: در دو نیمه بازی، کاملا مالکانه بازی کردیم و مسلط به بازی بودیم.
او افزود: توپ و میدان در اختیار ما بود و مهدی رحمتی یکی دو بار بیشتر به زحمت نیفتاد. تلاش ما این است که هم نتیجه خوب بگیریم و هم مالکانه بازی کنیم. طبیعی بود استقلال خوزستان در لایه دفاعی خود باقی بماند. چندین شانس داشتیم ولی استفاده نکردیم.
منصوریان درباره صحنه مشکوک پنالتی روی قربانی گفت: از طبقه دوم هم مشخص بود که پیراهن قربانی را بازیکن حریف درآورد. به داور هم گفتم پنالتی ما را نگرفتید. وقتی این پنالتی را نمی گیرند، تیم حریف مجبور می شود تا از هجده قدم خارج شود. در نیمه دوم هم روی شهباززاده پنالتی رخ داد. این بازیکن دیر به زمین افتاد و یک کارت ناحق هم گرفت. دو پنالتی ما را نگرفتند. موقعیت استقلال خوزستان هم پنالتی نبود و داور به درستی این مسئله را تشخیص داد. من یک مقدار نگران هستم. نگران هستم اتفاقات هفته گذشته روی تیم ما اثر نگذارد. به تیم داوری احترام می گذاریم ولی روی پنالتی اول اعتراض داریم.
او گفت: نمی‌شود همه استادیوم ببینند که پیراهن قربانی در آمد ولی داور نبیند. ما چند موقعیت خوب هم داشتیم. بهترین پیام این بازی، عملکرد مالکانه ما بود. در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و در دو ضربه فوری می‌شد پیروز شویم. از بازیکنانم در کل رضایت دارم و باید تلاش کنیم تا گل بزنیم. در کل به تیم آقای ویسی و تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. باید راهکاری برای تیم‌هایی که در خط دفاع می مانند، پیدا کنیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر زمان لازم است تا تیمش ترکیب ثابت برسد، گفت: ما هیچوقت ترکیب ثابت در تیممان نداریم. چون اگر قرار باشد ترکیب ثابت داشته باشید، از شماره ۱۴ به بعد را نباید جذب کنید. ترکیب ثابت یعنی اینکه نیمی از تیمتان را ندارید. ترکیب ما، بهترین‌های هفته هستند. هر سرمربی یک اعتقاد دارد و اعتقاد ما نگاه به طول فصل است. ما به ساختار کلی تا ترکیب ثابت نیاز داریم. در پس یک اتفاق و تصمیم غلط داور این سوال پیش می‌آید که چرا اینطور شد. اگر پنالتی به سود ما اعلام می شد، امکان نداشت تا استقلال خوزستان دوام بیاورد. ما باید تا پایان فصل ۲۰ بازیکن آماده داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که چه شد خسرو حیدری در این بازی به میدان نرفت، اظهار کرد: خسرو حیدری پریروز کمی پایش سر خورد و روی کشاله اش اطمینان نداشتیم. کادر پزشکی تلاش کرد به ما برسد ولی ما نخواستیم اتفاقی بیافتد تا او را بلند مدت از دست بدهیم. ما با ۱۲ بازیکن گرم کردیم و احساس کردیم که شاید شرایط برای حیدری سخت شود و وریا به تیم اضافه شد و خیلی هم از او راضی هستیم. وقتی دفاع راست ما دوبار تک به تک شود، یعنی خوب بوده است.
منصوریان در پایان و در پاسخ به این سوال که عملکرد جباری و قائدی را در این بازی چطور ارزیابی کرد، بیان کرد: جباری بعد از چهار سال برای استقلال وارد زمین شد. هوادار به شدت او را تشویق کرد. به جرات او در ۱۰ سال گذشته جزو سه هافبک شماره ۱۰ فوق‌العاده ایران بوده است. او به همراه مبعلی و نویدکیا از بهترین‌ها بوده است. خوشحالم با صلابت بازی کرد. او این پتانسیل را دارد که در طول فصل به ما کمک کند. جباری در ریتم تیمی ما خوب است و جپارف هم خیلی خوب بود.
او گفت: مهدی قائدی هم جوان کم سن و سالی است که پافشاری داشتم جذب شود. او آینده دار است و باید از او به لحاظ اخلاق و فنی مراقبت کنیم. از او مراقبت می‌کنیم. از خانواده‌اش خواستیم به تهران بیایند. به لحاظ بدنی هم بسیار باید در او تغییراتی ایجاد کنیم تا او به فرم بدنی مد نظر برسد. عملکرد او فوق العاده خوب بود. این مسئله کار را سخت تر می‌کند چون رسانه‌ها به سرعت بازیکنان را به هواداران می‌شناسانند. قائدی بازیکن محبوب همه تیم ماست. همه به او به چشم برادر کوچک تر یا پسر کوچک تر خانواده نگاه می‌کنند. برای شروع، او خوب بود. استقلال و پرسپولیس این خاصیت را دارند که ظرف ۲۰ دقیقه در دل هواداران جای بگیرید. در آینده نزدیک این بازیکن می‌تواند از ستاره‌های استقلال شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟