سایت معتبر انگلیسی: قوچان نژاد بهترین گزینه برای حضور در لیگ برتر

به نقل از HITC، رضا قوچان نژاد فصل قبل توانست درخشش خیره کننده ای در لیگ برتر داشته باشد و در ۳۷ بازی برای تیم خود یعنی هیرنفین ۲۲ گل به ثمر رساند تا خیلی از تیم ها به دنبال حضور او در تیمشان باشند.
سایت انگلیسی زبان HITC درباره مهاجم تیم ملی ایران نوشت: به نظر می رسید رضا قوچان نژاد بهتریتن گزینه برای وست برومویچ برای حضور در لیگ برتر باشد. تونی پولیس سرمربی وست بروم این روزها به شدت به دنبال حضور یک مهاجم گلزن در تیمش است و باید به همین منظور مهاجم ایرانی را مدنظر قرار دهد. او توانسته است با زدن ۲۲ گل در ۳۷ دیدار در فصل گذشته ارزش های خود را اثبات کند و نشان دهد مهاجم خطرناکی است. علاوه بر این قوچان نژاد در رده ملی نیز همواره برای ایران عملکرد خوبی از خود نشان داده است و مهره ای قابل اتکا بوده است.
وست بروم فصل قبل در زدن گل با مشکل روبرو بود و تنها ۴۳ گل توانست به ثمر برساند. این تیم نیاز به مهاجمی گلزن دارد و برای این کار گوچی بازیکن باتجربه تیم ملی ایران می تواند بهترین گزینه ممکن باشد تا بتواند نیاز گلزنی وست بروم را برطرف کند.
هنوز چند هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و معلوم نیست رضا قوچان نژاد بخواهد در هیرنفین بماند و فوتبال خود را در هلند ادامه دهد یا به لیگ برتر انگلیس برود. البته قوچان نژاد در مقطعی در تیم چارلتون در لیگ دسته یک انگلیس بازی کرد که چندان حضور موفقیت آمیزی نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟