نوری: استقبال و خون گرمی مردم ایران خیلی من را تحت تاثیر قرار داد

به نقل از سایت آلمانی nachrichten، الکساندر نوری فصل قبل به عنوان سرمربی موقت هدایت وردربرمن بحران زده را در اختیار گرفت و با این تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرد تا جایی که نزدیک بود سهمیه اروپایی را برای این تیم به دست بیاورد. همین باعث شد تا سران وردربرمن قرارداد سرمربی ایرانی خود را تمدید کنند تا در این فصل نوری با وردربرمن کار خود را برای کسب نتایج خوب در بوندسلیگا ادامه دهد.
الکساندر نوری که اخیرا به ایران سفری داشته است درباره حضور در ایران گفت: پدر من ایرانی است و من آنجا بستگان زیادی دارم بعد از مدت ها توانستم بستگان خودم را در این سفر ملاقات کنم. در این سفر بود که از من دعوت شد تا در بازی ایران و ازبکستان حضور داشته باشم و من قبول کردم. بعد از بازی نیز در برنامه ورزشی نود حاضر شدم. مردم ایران به خاطر من هوادار وردربرمن شدند و علاقه زیادی به تیم و حضور من در اینجا دارند. خون گرمی مردم ایران و استقبالی که از من شد خیلی من را تحت تاثیر قرار داد. من می خواهم از قدرت ورزش Sport استفاده کنم و بین مردم پل Bridge بزنم و پیام های مثبتی به مردم ایران بفرستم.
او درباره شرایط تیمش ادامه داد: ما به خوبی این را در نیم فصل دوم فوتبال آلمان نشان دادیم که ظرفیت بالایی داریم و به خوبی نیز این را در فوتبال خودمان نشان دادیم. به خوبی می دانیم که شخصیت باشگاه و توانایی ما چه است و چه انتظاراتی از بازیکنان وجود دارد.
وردربرمن بازیکنانی چون کلودیو پیزارو و کلمنتس فریتز را از دست داده است که جزو بازیکنان باتجربه و کاربلد این تیم بوده است.
نوری درباره فعالیت تیمش در نقل و انتقالات تابستانی نیز گفت: امسال واقعا نقل و انتقالات فوتبال خیلی عجیب و غیرقابل کنترل شده است. حتی بازیکنانی که اسم و رسم ندارند نیز درآمدهای زیاد طلب می‌کنند و این خیلی از شرایط تیم ها را در نقل و انتقالات تغییر داده است. ما خیلی تلاش کردیم تا سازماندهی بهتری پیدا کنیم و کارهای دفاعی خیلی خوبی ارائه کنیم و فکر می کنم از این منظر پیشرفت های خیلی خوبی در تیم ما ایجاد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟