بهارمست سرپرست سپیدرود: نیاز به زمان داریم تا در لیگ برتر جا بیفتیم

علی بهارمست در خصوص شکست 2 بر یک سپیدرود مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت:

بچه‌ها بازی بدی انجام ندادند، اما متأسفانه روی دو صحنه غافلگیر شدیم و روی دو شوت از پشت محوطه جریمه، دو گل خوردیم. بعد از دریافت گل تلاش زیادی کردیم تا نتیجه را جبران کنیم، اما حریف بازی بسته‌ای را انجام داد.
وی ادامه داد: سیاه‌جامگان بعد از زدن گل اول روی ضدحملات برنامه داشت و از همین روش هم گل دوم را به ما زد. بعد از آن تلاش زیادی کردیم تا جبران کنیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، اما تبدیل به گل نشد. در هر صورت تیم ما تازه وارد لیگ برتر شده است و زمان نیاز داریم تا جا بیفتیم. مطمئنم هفته‌های آینده نتیجه بهتری خواهیم گرفت.سرپرست تیم سپیدرود درباره انتقاداتی که بازیکنان این تیم از زمین تمرین و زمین ورشگاه عضدی دارند، تصریح کرد:
ما فعلاً در زمین دانشگاه گیلان تمرین می‌کنیم که جزو زمین‌های خوب استان است. در هر صورت بضاعت ما همین است. در ضمن ما برای اینکه بازیکنان‌مان آسیب نبینند در چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی تمرین نمی‌کنیم. در حال حاضر انتظار داریم ورزشگاه سردار جنگل آماده شود تا بتوانیم تمرینات‌مان را آنجا انجام دهیم.
بهارمست در خصوص مشکلات مالی تیم سپیدرود نیز گفت:
مشکلات همچنان پا برجاست و ما هم منتظریم تا حل شود. کار سختی داریم، اما مسئولان در تلاش هستند تا این مشکلات برطرف شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟