سومین غیبت قریب در جلسه هیات مدیره استقلال ؛ چرا؟ / منصوریان باید به چه کسی پاسخ بدهد؟!

از روزی که اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال Esteghlal معرفی و انتخاب شدند محمد حسین قریب رئیس هیات مدیره این باشگاه در جلسات شرکت نکرده و همین موضوع اعضای هیات مدیره را برای تصمیم ‌گیری دچار سردرگمی کرده است.
قریب که تنها در نشست اول در حضور وزیر ورزش Sport و جوانان حاضر شده بود در سه جلسه بعدی هیات مدیره آبی‌پوشان حضور نداشته و این موضوع عملا جلسات هیات مدیره را بدون خروجی گذاشته است. آخرین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال سه شنبه هفته گذشته و بدون کوچک‌ترین اطلاع رسانی برگزار شد و باز هم محمد حسین قریب در این جسله حاضر نبود.
قرار بود علیرضا منصوریان بعد از پایان اردوی ارمنستان به نشست هیات مدیره باشگاه استقلال رفته و در خصوص برنامه‌های این فصل صحبت کند اما نبود قریب باعث شد تا دعوت از سرمربی تیم استقلال به تعویق بیفتد و حالا که مدیر بالا دستی در جلسات مهم هیات مدیره غایب است علیرضا منصوریان باید به چه کسی در مورد عملکرد خوب یا بدش پاسخ بدهد؟
سوال اینجا است که چرا محمد حسین قریب به عنوان رئیس هیات مدیره در جلسات شرکت نمی کند. سوال دیگر اینجا مطرح می‌شود که چرا سخنگوی باشگاه استقلال(افتخاری) حاضر نیست در مورد غیبت‌های قریب توضیح بدهد؟ با این توضیحات سوال بعدی به وجود می‌آید که مگر غیر از این است که مصوبات نشست های هیات مدیره باید در اختیار رئیس مجمع که همان شخص وزیر ورزش است قرار بگیرد و آیا این سوال برای مسعود سلطانی‌فر به وجود نمی‌آید که چرا قریب در جلسات شرکت نمی‌کند؟
مبحث بعدی این است که استقلالی ها این روزها با مشکل مالی دست و پنجه نرم کرده و بعد از پرداختی روز 20 خرداد ماه سال گذشته که قسط سوم قرارداد بازیکنان در فصل گذشته بود پولی به بازیکنان پرداخت نشده است و به نظر می‌رسد آبی‌پوشان طی روزهای آینده مشکل مالی را هم سر راه خود ببینند. مشکلی که با حذف آرم اسپانسر استقلال در بازی روز گذشته هم نمایان شد.
این اتفاقات در حالی رخ داده که اعضای هیات مدیره استقلال که طی روزهای اخیر نتوانستند به دلیل غیبت شخص اول هیات مدیره با منصوریان صحبت کنند و تصمیم دارند این مربی را به نشست آینده هیات مدیره این باشگاه دعوت و در خصوص برنامه‌ها و نتایج دو هفته اخیر آبی‌پوشان با وی صحبت کنند. بحث تغییر سخنگو نیز در نشست آینده هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح خواهد بود زیرا از طرف رسانه‌های مختلف گلایه‌هایی به اعضای هیات مدیره استقلال مبنی بر عدم شفاف سازی افتخاری و عدم پاسخگویی وی به رسانه‌ها منتقل شده است.
به گزارش فارس، به نظر می رسید بعد از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال و حضور نفراتی مقل قریب که سبقه کار در این باشگاه را داشتند شرایط به سود آبی پوشان تهرانی رقم بخورد اما حالا نه تنها مشکلات فنی آبی‌پوشان از فصل قبل تغییری نکرده است بلکه استقلالی‌ها با شانه خالی کردن مدیران باشگاه دچار مشکلات عدیده دیگری در فصل پیش رو شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟