امباپه هرگز نگفته است که قصد ترک موناکو را دارد

بعد از درخشش در فصلی که گذشت و به ثمر رساندن 26 گل، تیم های بزرگ و متمول اروپا برای خرید امباپه اقدام کردند اما هنوز انتقال این بازیکن به شکل رسمی صورت نگرفته است.
طبق گزارش اکیپ، مدتی پیش خبر توافق 180 میلیون یورویی امباپه و رئال مادرید منتشر شد اما باشگاه موناکو به شدت این خبر را تکذیب کرد، اما به هر حال هنوز هم کهکشانی ها مهم ترین مشتری امباپه محسوب می شوند.
همچنین با توجه به جدایی نیمار، بارسا نیز می تواند یکی دیگر از نامزدهای جذب این بازیکن و پرداخت مبلغ هنگفت جدایی او باشد. سیتیزن ها و گواردیولا، دیگر مشتری مهم و پر و پا قرص امباپه هستند و احتمالا سران این تیم مشکلی با پرداخت رقم مدنظر سران موناکو ندارند.
دو روز پیش خبری در فرانسه منتشر شد مبنی بر اینکه امباپه رسما از موناکو درخواست جدایی کرده است.
واسیلیف در واکنش به این خبر گفت:« امباپه بهترین تصمیم را در مورد آینده اش خواهد گرفت. او هرگز به ما اعلام نکرده است که قصد جدایی دارد و هنوز در حال گفت و گو با وی هستیم. بر خلاف آنچه در نشریات منتشر می شود، مشکل ما پول نیست و قضیه پیچیده تر از این حرف هاست. ما به امباپه برای اهداف ورزشی مان نیاز داریم و به شخصه دوست دارم که او در موناکو بماند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 290567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟