رکورد منفی آفای گل پرسپولیس/ عدد پر معنی در کنار نام طارمی444!


آخرین گل او در بازی مقابل الوحده در دقیقه ۷۰ به ثبت رسید و تمام. بعد از آن ۱۸۰ دقیقه بازی رفت و برگشت مقابل لخویا بدون گلزنی طارمی سپری شد. البته او در بازی رفت یک پنالتی هم از دست داد تا خیلی بیکار نباشد.
در بازی سوپرجام که پرسپولیس با سه گل علیپور، مسلمان و احمدزاده نفت تهران را شکست داد خبری از گل‌های طارمی نبود. هفته اول و هفته دوم، پرسپولیس چهار گل زد. امیری، کامیابی‌نیا، منشا و شجاع خلیل‌زاده بازیکنان گلزن پرسپولیس از ابتدای شروع فصل بودند. ۷گل. ۷ گل زن و هیچ گل از طارمی.
اگرچه با گذشتن دو هفته از بازی‌های لیگ و گل‌نزدن طارمی که در فصل های گذشته هم تجربه گل‌نزدن در هفته‌های ابتدایی را داشت انتقادی متوجه او نمی‌شود اما این فصل شرایط برای طارمی کمی ویژه است. حضور منشا، روی فرم آمدن علیپور و بازی‌های موفق وحید امیری که گویا تصمیم گرفته این فصل نیم‌نگاهی هم به گلزنی داشته باشد شاید به اندازه هر سال فرصت اشتباه به طارمی ندهد و اگر او کمی غفلت کند از قافله گلزنان تیمش عقب بماند. طارمی در دو فصل اخیر به‌خاطر حضور در اروپا، تمرینات بدنسازی تیمش را از دست داده و دیرتر از بقیه بازیکنان به تیم اضافه شده و همین مساله آمار او را در ابتدای فصل خراب کرده است. اتفاقی که شاید برای او در این فصل تاوانی سنگین‌تر از همیشه داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟