تیم ملی هندبال بزرگسالان در مسابقات جهانی قطر به میدان می‌رود

علیرضا رحیمی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت هندبال استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان از ظرفیت بالایی در رشته ورزشی هندبال برخوردار است اظهار داشت: استان بوشهر یکی از سه استان برتر کشور در زمینه ورزش‌های ساحلی است که استان بوشهر پایگاه اصلی این فدراسیون در هندبال ساحلی محسوب می‌شود.
وی،از را‌ه‌اندازی ورزشگاه بین المللی ساحلی بوشهر خبر داد و افزود: تلاش می‌شود یکی رویداد بین‌المللی به میزبانی استان بوشهر در آینده نزدیک در رشته هندبال ساحلی برگزار شود
رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به ایجاد پایگاه استعدادیابی رشته ورزشی هندبال بیان کرد: به تازگی استان‌ها به 8 منطقه تقسیم شده‌اند که استان بوشهر نیز به مرکزیت فارس در این طرح حضور می‌یابد.
رحیمی با بیان اینکه تیم ملی هندبال بزرگسالان هم اکنون در اردوی آماده‌سازی به‌سر می‌برد گفت: تیم ملی هندبال بزرگسالان در 10 روز آینده در مسابقات چند جانبه کره جنوبی به میدان می‌رود.
وی با بیان اینکه تیم نفت و گاز گچساران بعنوان نماینده ایران شهریور ماه در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند گفت: تیم ملی هندبال نوجوانان در تورنمت قطر شهریورماه به مصاف حریفان می‌رود.
رئیس فدراسیون هندبال از حضور تیم ملی بزرگسال هندبال در مسابقات جهانی خبر داد و تصریح کرد: تیم ملی هندبال بزرگسالان بهمن ماه امسال در مسابقات جهانی قطر به میدان می‌رود.
در مجمع انتخابات هیئت هندبال استان بوشهر غلامحسین نیکویی رئیس پیشین این هیئت به مدت 4 سال دیگر درسمت خود ابقاءشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟