امید خالدی، مدافع سایپا: همه تیم‌ ها آرزوی حضور علی دایی روی نیمکت‌ شان را دارند

امید خالدی در خصوص پیروزی سایپا مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت:
صنعت نفت در هفته اول موفق شده بود تیم بزرگ استقلال Esteghlal را شکست بدهد و این موضوع باعث شده بود با روحیه خوب برای پیروزی مقابل سایپا به تهران بیاید. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و از انسجام تیمی خوبی برخوردار است، اما خدا را شکر بهترین عملکرد را مقابل آنها داشتیم و با اشتباهات کمتر توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.
وی در خصوص عملکرد مهدوی، داور مسابقه تصریح کرد:
در طول بازی سعی می‌کنم تمرکزم روی عملکرد خودم باشد و به تصمیمات داوری دقت نمی‌کنم، اما داور هم مانند بازیکن ممکن است یک روز خوب داشته باشد و یک روز بد و این بالا و پایین‌ها طبیعی است. داور نیز سعی می‌کند مانند بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشد و او نیز انسان است.
مدافع تیم فوتبال سایپا در خصوص ترکیب جوان این تیم خاطر نشان کرد:
با اینکه تیم ما جوان است، اما جوانان ما باتجربه هستند و اکثر آنها سابقه قهرمانی در لیگ یا جام حذفی را دارند. جوانان ما اصلاً خام نیستند و در تیم‌های خود بازیکن تأثیرگذار بودند و در کنار آن حضور سرمربی بزرگی مانند علی دایی باعث شده است همه دوست داشته باشیم بیشترین تلاش را برای بهترین عملکرد داشته باشیم.
خالدی در خصوص عملکرد سایپا در دو هفته ابتدای لیگ هفدهم و کسب چهار امتیاز عنوان کرد:
نتایج ما در دو هفته اخیر خوب بوده است و مطمئن باشید روند ما در ادامه مسابقات صددرصد بهتر می‌شود، اما فوتبال حساب و کتاب ندارد و هنوز 38 هفته از لیگ برتر باقی مانده است. از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد در پایان فصل چه رتبه‌ای کسب خواهیم کرد، اما تمام تلاش ما این خواهد بود تا بیشترین امتیاز ممکن را کسب و با تمام وجود برای تیم‌مان به میدان برویم تا در انتهای فصل وجدان‌مان راحت باشد.
به نقل از تسنیم، مدافع سایپا با تمجید از علی دایی گفت:
حضور دایی روی نیمکت برای بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کند و همه تیم‌ها آرزو دارند علی دایی سرمربی آنها باشد. خدا را شکر در این فصل قسمت بود تا دایی سرمربی سایپا باشد و ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا دایی را سربلند کنیم.
وی در پایان در خصوص دیدار این هفته سایپا مقابل استقلال خوزستان خاطر نشان کرد:
بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان خواهیم داشت و گرمای هوا نیز شرایط را برای ما سخت خواهد کرد. استقلال خوزستان در این هفته تساوی ارزشمندی مقابل استقلال کسب کرد، اما امیدوارم قسمت ما در این مسابقه نیز پیروزی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟