بهزاد علی‌ اصغری: اولویت من همیشه تیم ملی است/ کایسری اسپرت نباید با اردوی تیم ملی تداخل داشته باشد

بهزاد زادعلی اصغری با بیان اینکه سرباز تیم ملی هستم، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات لیگ ترکیه بعد از یک ماه و نیم تعطیلی از بیست روز دیگر آغاز می شود. تیم کایسری اسپرت در مسابقات لیگ ترکیه یک شکست داشته و سایر بازی ها را با پیروزی پشت سرگذاشته و در رده دوم است.
وی افزود: نخستین مرحله اردوهای آمادگی تیم ملی از 24 مردادماه آغاز می شود و من هم به اردو دعوت شده ام. این اردوها برای شرکت در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه رقابت های جهانی مالزی است و هدف من مثل همیشه کمک کردن به تیم ملی است.
بازیکن تیم ملی فوتبال پنج نفره خاطرنشان کرد: به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی هستم و امیدوارم با کمک هم تیمی هایم بتوانم پرچم ایران را بالا ببریم و سهمیه مسابقات جهانی را به دست آوریم. سرمربی تیم ملی نیز جوانگرایی کرده و امیدوارم بتوانیم از مسابقات آسیایی سربلند برگردیم.
زادعلی اصغری در پایان از مسئولان و حامیان مالی خواست تا به تیم ملی فوتبال پنج نفره توجه کنند و اظهار داشت: از حامیان مالی می خواهم از نزدیک با استعدادهای این رشته آشنا شوند و مطمئن باشند از سرمایه گذاری در این تیم نتیجه خوبی خواهند گرفت. از مسئولان هم می خواهم از تیم ما حمایت کنند، ما در سخت ترین شرایط تمرین می کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟