نقابل دو مربی روی لبه تیغ

آخرین تقابل علیرضا منصوریان و یحیی گل محمدی به لیگ شانزدهم باز می گردد. دیدار فصل قبل این دو سرمربی در شرایطی مشابه فصل جاری برگزار شد. علیرضا منصوریان سرمربی استقلال Esteghlal با گذشت 6 هفته از لیگ تنها 4 امتیاز کسب کرده بود و در انتهای جدول قرار داشت و در شرایطی بحرانی برابر تیم گل محمدی صف آرایی کرد.

یحیی گل محمدی نیز شرایطی مشابه سرمربی استقلال داشت؛ ذوب آهن در 6 دیدار ابتدایی لیگ 7 امتیاز کسب کرده بود و رتبه خوبی در جدول لیگ نداشت. همچنین سرمربی پیشین ذوب با مدیران این باشگاه نیز اختلافات عمیقی داشت تا صندلی هر دو سرمربی قبل از آخرین دیدار، لرزان باشد.

استقلال و علیرضا منصوریان فصل گذشته موفق شدند یحیی گل محمدی را با نتیجه دو بر یک مغلوب کنند و پس از آن بود که گل محمدی از سمت سرمربی گری ذوب آهن اخراج شد.

با گذشت نزدیک به یک سال از این دیدار، منصوریان و گل محمدی دوباره شرایط خوبی ندارند. هر دو سرمربی شروع خوبی در لیگ نداشتند؛ گل محمدی با تراکتورسازی در هر دو بازی شکست خورده و منصوریان نیز با تیم پرستاره تنها یک امتیاز کسب کرده تا دوباره تقابل این دو سرمربی جوان، در شرایط دشوار برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟