سرمربی نوجوانان پرسپولیس: بچه‌ها در بازی با استقلال به حق‌شان رسیدند

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، منصور هاشمی پس از پیروزی تیمش در دربی نوجوانان اظهار داشت: خدا را شکر که در این بازی بچه‌ها به نتیجه‌ای که شایسته آن بودند رسیدند. یکی از بهترین بازی‌های فصل را انجام دادند. در ساختار دفاع و حمله خوب بودیم. نکات ریز فوتبال را مورد توجه قرار دادند و روی ضعف و قوت‌های حریف تمرکز داشتند. البته باید در ضربات آخر بهتر عمل می‌کردیم. فکر می‌کنم حساسیت بازی باعث شد بچه‌ها در این بخش نتوانند عملکرد واقعی خودشان را داشته باشند. البته انسجام تیمی خوبی داشتیم و بازیکنان کلیدی حریف هم به خوبی مهار شدند.
وی درباره نوسان تیم نوجوانان در نتیجه‌گیری ادامه داد: ما از نظر فنی نوسان نداشتیم بلکه بدشانس بودیم. چیدمان مسابقات هم موثر بود. نمی‌دانم چرا هر سال باید اول با پیکان بازی کنیم. بچه‌های ما از نظر فوتبالی بهتر از آنها هستند ولی از نظر فیزیک بدنی و جثه نه. با تمام این اوصاف در همان بازی با پیکان که پنج گل خوردیم، باید در همان نیمه اول 4 گل را در شرایط تک به تک می‌زدیم. در بازی با سایپا به تیر زدیم و تک به تک‌ها را نزدیم. در واقع در این دو بازی شانس یار ما نبود. از نظر فنی هم کمتر نبودیم. سایپا ما را برد. ما مقاومت را بردیم و مقاومت سایپا را برد.
هاشمی درباره پیش بینی خود از جایگاه تیمش در پایان این فصل تصریح کرد: سال قبل سوم شدیم و پیشرفت خوبی داشتیم. نمی‌خواهم توقعات و فشار روی تیم را بالا ببرم ولی امسال هم به سه رتبه اول جدول نظر داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟