بازیکن تیم والیبال پیکان:  به راحتی در مورد حضور در ایران تصمیم گرفتم/ از بازی کنار سعید معروف
 هیجان‌زده‌ام

تیم والیبال پیکان تهران برای فصل آینده لیگ برتر با مدافع وسط 216 سانتیمتری و 27 ساله تیم ملی بلژیک به توافق رسیده است. به نظر می‌رسد با وجودی که گفته می‌شد، پیکان تیمی در حد قهرمانی نخواهد بست اما جذب بازیکن خارجی و حفظ سعید معروف نشان می‌دهد که هدف آنها همچنان قهرمانی است.
گفت‌وگوی «سیکون فان دفورده» ملی پوش والیبال بلژیک را  می‌خوانید:
 چه چیزی باعث حضور شما به والیبال ایران شد و شما را جذب کرد؟
بازی در ایران برای من تجربه جدیدی است. من همیشه به فرهنگ و روش‌های مختلف زندگی مردم علاقمند بوده‌ام. حضور در ایران برای لیگ جهانی 2017 و دیدن جو بی‌نظیر ورزشگاه باعث شد تا به راحتی در مورد بازی در ایران تصمیم بگیرم.
بازیکنان پیکان را می‌شناسید؟ 
خیلی سخت است که در بلژیک، مطلبی در مورد والیبال ایران پیدا کرد اما من بازیکنان ملی پوش ایران را می‌شناسم. همچنین از بازی کنار سعید معروف، هیجان زده هستم.
 آیا برای آمدن به ایران با کسی مشورت کردید؟
با یکی از دوستان همسرم که چند بار به ایران آمده بود، صحبت کردم. نظر او در مورد کشور شما، فوق‌العاده مثبت بود. حالا خودم هم فرصتی دارم تا این موضوع را تجربه کنم.
 آیا ممکن است 2 فصل در ایران بمانید؟
خیلی سخت است که در این مورد اظهار نظر کنم ولی اگر ایران به همان خوبی باشد که از دیگران شنیدم، امیدوارم که سال‌های بیشتری در ایران بمانم.
چه زمانی به تهران می‌آیید؟
ما مسابقات قهرمانی مردان اروپا را پیش رو داریم. زمان حضور من در ایران، بستگی به نتایج تیم ملی بلژیک در این مسابقات دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 293546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟