پیشکسوت استقلال : حق می‌دهم پیشکسوت از فوتبال زده شود / عشق کنار زمین ایستادن ندارم

سیروس دین‌محمدی ، در خصوص مشکلی که شب گذشته (جمعه) در بازی تیم فوتبال استقلال Esteghlal مقابل تراکتورسازی برایش به وجود آمد و مسئولان نگذاشتند برای تجلیل کنار زمین بایستد، اظهار داشت: من خیلی وقت بود که به ورزشگاه آزادی Freedom نرفته بودم ولی با اصرار کشاورز آمدم تا خاطرات را زنده کنم و هواداران استقلال را ببینم. می‌‌خواستند از من تقدیر کنند اما ماموری که آنجا ایستاده بود یک رفتار زننده با من داشت و با لحن عجیبی از من درخواست ID کارت کرد. بعد از اتفاق شب گذشته، من حق را به کسانی که می‌گویند به پیشکسوتان احترام نمی‌گذارند، می‌دهم.
سیروس دین‌محمدی ادامه داد: من اخیرا مربی استقلال بودم، ۵۰ الی ۶۰ بازی ملی دارم، در اروپا بازی کرده‌ام و افتخارات زیادی کسب کرده‌ام و مهم‌تر از همه عشق کنار زمین ایستادن ندارم. از من ID کارت خواستند در حالی که اسم من خودش شناسنامه است. آن سرباز ۲ سال خدمتش تمام می‌شود ولی این بی‌احترامی که به من کردند را فراموش نمی‌کنم. حداقل انتظار این بود که شخصی را آنجا می‌گذاشتند تا پیشکسوتان را بشناسد.
پیشکسوت استقلال ادامه داد: پیشکسوتان حق دارند از فوتبال زده شوند. شان آنها بالاست و باید مورد احترام قرار بگیرند. بعد از اینکه رفتم به من زنگ زدند که برگردم اما رفتم تا درسی برای بقیه شود.
سیروس دین‌محمدی در خصوص بازی استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: استقلال نیمه اول مالکیت خوبی روی توپ داشت و توانست گل هم بزند و اعتقاد دارم اگر موفق به این کار نمی‌شود نیمه دوم از تراکتورسازی شکست می‌خورد. این تیم نیمه دم ضد حمله‌های خطرناکی را ایجاد کرد و قدرتمند ظاهر شده بود.
وی در مورد دیدار بعدی این تیم مقابل سایپا گفت: سایپا تیم گردن‌کلفتی است و مهره‌های خوبی جذب کرده است و شاگردان دایی حریف سختی برای استقلال خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟