صعود بی دردسر  ایران به مرحله بعدی رقابتهای بسکتبال کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین مسابقه از مرحله گروهی کاپ‌آسیا اردن را 83-71 مغلوب کرد و به عنوان صدرنشین راهی پلی‌آف شد.
تیم ملی بسکتبال کشورمان پیش از این مسابقه هند و سوریه را شکست داده بود، نگاهی به دو مسابقه قبلی و نتیجه کسب شده در رقابت برابر اردن نشان می دهد دفاع تیم ملی بسکتبال برابر تیم هایی مانند اردن که از سیستم های تهاجمی متنوع تری نسبت به تیم های دیگر بهره می برند آسیب پذیرتر است.
تیم ملی بسکتبال در دور جدید فعالیتش به سرمربیگری مهران حاتمی جوانانی مانند رضایی فر و نوید نیکتاش بازیکن دو رگه را در ترکیب خود می بیند که بدون شک نقش مهمی در آینده تیم ملی بسکتبال ایران خواهند داشت ضمن اینکه حضور بازیکنانی مانند سجاد مشایخی و روزبه ارغوان، محمد جمشیدی و بهنام یخچالی بعنوان بازیکنانی که در سن کم تجربه حضور در تیم ملی بسکتبال ایران را داشته اند در کنار بزرگانی مانند اوشین ساهاکیان، حامد حدادی و ارسلان کاظمی نوید بخش آینده خوبی برای بسکتبال ایران است.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین مسابقه خود در مرحله حذفی کاپ آسیا که به میزبانی لبنان برگزار می شود برابر تیم میزبان قرار می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟