مهدی طارمی رکورد دار کل تاریخ فوتبال ایران می شود؟

نگاهی به جدول گلزنان لیگ برتر در پایان هفته سوم نشان می دهد که طارمی امسال هم مثل دو سال گذشته مدعی آقای گلی در لیگ است. او دو گل زده از همین ابتدا خودش را هماهنگ و قدرتمند نشان داده و به نظر می رسد امسال در صورت تداوم گلزنی‌هایش حتی راه ساده تری هم برای رسیدن به آقای گلی داشته باشد و بتواند رکورد خودش را بهبود ببخشد.
طارمی دو سال قبل با ۱۶ گل زده آقای گل شد، سال گذشته او ۱۸ گل زد و شرایطش را بهتر کرد و حالا می تواند به اعدادی بالاتر از ۱۸ گل هم فکر کند. طارمی البته در ابتدای فصل تلاش بسیار زیادی کرد که از پرسپولیس جدا شود، شاید اختلافات مالی با مدیران و اختلاف هایی که با مربیان این تیم داشت در این کوشش شبانه روزی بسیار موثر بود اما پرسپولیس با او قرارداد محکمی داشت و اجازه نداد که وی تیم را ترک کند و به اروپا که رویای طارمی بود برود.
با این حال و با توجه به توضیح های بالا اما باید برای طارمی نوشت این اتفاق نه یک تهدید و تحدید (محدود کردن) که یک فرصت برای طارمی می سازد. فرصتی کم نظیر که فقط برای طارمی مهیا می شود.
علی پروین در این رابطه می گوید: در این پرسپولیس تهاجمی که برانکو ساخته طارمی باز هم می تواند آقای گل شود. پروین در ادامه البته از خود طارمی هم حرف می زند: او بهترین مهاجم حال حاضر لیگ برتر است فقط باید قدر خودش را بداند.
این حرف پروین چراغ راه طارمی است، او می داند پروین بیهوده از کسی تعریف نمی کند و راه و چاه را هم نشان داده است. طارمی می تواند با سومین سال قهرمانی پی در پی و البته تغییرات کوچکی در رفتار خود به یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس تبدیل شود محبوبیتی که نه برای یک دو سال که برای همیشه تا آخر عمر با وی ماندگار خواهد بود و از وی می تواند حتی یک مربی محبوب بسازد.
طارمی حالا این فرصت را دارد، او برای رفتن محدود شد اما این تحدید فرصتی است برای محبوبیت و ثبت رکورد برای این جوان بوشهری. طارمی اگر قدر موقعیت و فرصتی را که به دست آورده نداند تا پایان عمر حسرت آن را خواهد خورد. طارمی در صورت ثبت سه آقای گلی وارد بخش بازیکنانی می شود که جزو نوادر باشگاه پرسپولیس هستند و تا همیشه دارای احترام و محبوبیت خواهد بود، محبوبیتی که می تواند با اروپا رفتن هم برای طارمی برابری کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 294842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟