کامیابی نیا و فرصت 24 ساعته برانکو!

پرسپولیس در آخرین دیدار خود قبل از بازی با الاهلی عربستان، باید در ورزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان برود. دیداری که پیروزی در آن نه تنها صدرنشینی آنها را تثبیت خواهد کرد، بلکه روحیه شاگردان برانکو را برای دیداری سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهد برد. اما این دیدار می تواند حواشی نیز برای پرسپولیس داشته باشد. 
کامیابی‌نیا در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس با لباس شخصی حاضر شد تا مشخص شود مشکل دارد. گفته می‌شود این بازیکن به خاطر عدم دریافت حق‌ و حقوقش از باشگاه پرسپولیس حاضر به شرکت در تمرین سرخپوشان نشده و از این‌رو برانکو محسن ربیع‌خواه را جایگزین او کرد. بنا بر اعلام برانکو ایوانکوویچ این بازیکن در لیست بازی مقابل سیاه جامگان در حال حاضر قرار ندارد و باید دید طی 24 ساعت باقیمانده تا این دیدار چه اتفاقی رخ خواهد داد.
سرمربی کروات پرپسولیس در نشست خبری امروز نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت: کمال در لیست ما نیست. به خاطر اینکه از وضعیت خودش ناراضی است و به او 24 ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و قرار است امروز با او صحبت کنیم. دلیل آن خیلی مهم نیست او از موقعیتی که در تیم دارد،‌ناراضی است اما فردا همه بازیکنان در لیست ما هستند و بازی فردا یک تست عمومی برای بازی با الاهلی خواهد بود.
برانکو با اشاره به این موضوع که هافبک ملی‌پوش تیمش به دلیل مسائل رخ داده طی مدت اخیر از شرایط ناراضی است گفت: او از موقعیتی که در تیم دارد‌ ناراضی است. از طرفی هم در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحی است و طبیعی است که نخواستم بازیکن ناراضی در تمرین باشد و فرصت 24 ساعته‌ای به او دادم.
برانکو در مورد جدایی احتمالی کمال کامیابی نیا افزود: طبیعی است که اجازه جدایی داده نمی‌شود. اگر بازیکن مایل به رفتن بود باید همان زمان می‌رفت همان طور که طارمی این شانس را داشت که مذاکره کند. ما به خاطر بازی‌های حساسی که داریم بازیکنی را رها نمی‌کنیم مگر اینکه پیشنهاد 5 میلیون دلاری بیاید تا درباره آن صحبت کنیم.
به هر حال برانکو بهتر از هر کسی می داند با توجه به شرایط تیمش در فصل پیش رو و بازی های فشرده و سنگین، وجود بازیکن با کیفیتی همچون کامیانی نیا بیشتر از هر زمان دیگری لازم و ضروری است. اینکه این موضوع تا چه حد می تواند برای مدافع عنوان قهرمانی حاشیه درست کند و یا اینکه کادر فنی و به خصوص برانکو موفق می شوند این مسئله را مدیریت کنند، در روزهای آینده مشخص خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟