لینگارد: منچستریونایتد اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است

جسی لینگارد با اشاره به شروع انفجاری منچستریونایتد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر که با پیروزی 4 بر صفر این تیم برابر وستهام همراه شد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: تیم حالا اعتماد به نفس بالایی دارد و این خیلی خوب است که ما اکنون اتحاد بیشتری داریم. حتی بازیکنانی که در دیدار با وستهام فرصت بازی پیدا نکردند در این پیروزی نقش داشتند.
وی با اشاره به اینکه رختکن تیم منچستریونایتد اوضاع خوبی دارد، صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: ما فصل گذشته سه جام فتح کردیم، از این‌رو اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده‌ایم. با توجه به در اختیار داشتن بازیکنانی همچون لوکاکو و لیندلوف که در تیم جا افتاده‌اند، کار برای‌مان آسان‌تر بود. آنها بازیکنانی بسیار فروتن هستند که سخت در تمرینات تلاش می‌کنند. 
وی با اشاره به اینکه منچستریونایتد می‌تواند این فصل جام‌های قهرمانی را به اولدترافورد بازگرداند، یادآور شد: چرا که نشود! کل اعضای تیم سخت تلاش می‌کنند و امیدواریم جام‌های قهرمانی را در این فصل به دست بیاوریم. ما در مسابقات زیادی حضور خواهیم داشت و هر چه بیشتر جام کسب کنیم، بهتر خواهد بود.
لینگارد که فصل گذشته در 25 بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ به میدان رفت، در تمجید از خرید جدید شیاطین سرخ که در بازی با وستهام به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، خاطرنشان کرد: فصل گذشته خیلی فرصت نشد که بازی ماتیچ را ببینم، اما شما هم می‌توانید ببینید که او قادر به انجام چه کارهایی برای تیم است. او بازیکنی بسیار مسلط روی توپ است و می‌تواند برای ما بازیسازی کند.
وی تصریح کرد: می‌دانیم که نیمانیا هافبکی متفاوت است و می‌تواند پل Bridge پوگبا و دیگر هافبک‌ها را با پاس‌هایش تغذیه کند و این اجازه را به آنها می‌دهد که بازی خودشان را انجام دهند. او می‌تواند در نیمه زمین خودمان بماند و بازی مارا تثبیت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟