عصبانیت مدیرعامل پرسپولیس از یک اتفاق!


باشگاه های استقلال Esteghlal تهران و پرسپولیس از نحوه فروش بلیت های این تیم ها توسط شرکت دیگر اصلا راضی نیستند و این موضوع را بارها و بارها در رسانه ها عنوان داشته اند.
مدیران سامانه بلیت فروشی در آخرین اقدام خود، تعداد بلیت هایی که به باشگاه پرسپولیس برای بازی امروز این تیم با سیاه جامگان مشهد داده اند نصف شده است تا به نوعی نشان دهند از این موضوع، گله مندند.
جالب اینجاست بلیت هایی که آنها به مدیران پرسپولیس برای دعوت از میهمانان ویژه خود در نظر می گیرند از حساب این باشگاه کسر می شود. کسر نیمی از بلیت های این باشگاه برای دعوت از میهمانان ویژه خود، باعث عصبانیت علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده است. وی ضمن رد این تعداد بلیت با مسئولان سازمان لیگ تماس گرفته و دلخوری خود را بابت این اتفاق اعلام کرده است.
طاهری تصمیم دارد پس از بازی سرخپوشان پایتخت مقابل سیاه جامگان مشهد بار دیگر درباره این اتفاق گفتگوی رسانه ای داشته باشد.
دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر سیاه جامگان در چهارمین هفته از هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۲۰:۴۵ امروز در ورزشگاه آزادی Freedom تهران برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟