به دنبال دومین پیروزی هستیم

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپا که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند قطعا بازی زیبایی برگزار خواهد شد.
وی افزود: تنها نگرانی ما شرایط زمین ورزشگاه تختی است که کیفیت خوبی ندارد و فکر می کنم روی بازی هر دو تیم تاثیر خواهد گذاشت. سایپا تیم خوب و جوانی است که نتایج خوبی کسب کرده است. ما هم تیم خوبی داریم و می خواهیم روند رو به رشد را ادامه دهیم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم. 
منصوریان خاطرنشان کرد: ما باید علاوه بر بازی مالکانه طوری بازی کنیم که شانس گل زدن هم داشته باشیم. هدف ما این است که بتوانیم هوادارانی که به ورزشگاه می آیند را راضی کنیم. تماشاگران از استقلال Esteghlal انتظار بازی خوب و زیبا را دارند و ما باید علاوه بر بازی مالکانه به فکر گل زدن هم باشیم. 
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز تشکر از دکتر امین نوروزی گفت: جلسه ای با ایشان داشتیم تا وضعیت مصدومیت بازیکنان را رسیدگی کنیم. آقای نوروزی نگاه خوبی به این موضوع دارد و برای تیم ملی هم دغدغه بزرگی دارد. احتمالا نشستی بین کادر پزشکی استقلال و تیم ملی برگزار خواهد شد تا وضعیت بازیکنان رسیدگی شود. از روند بهبود بازیکنان بسیار راضی هستیم. 
علیرضا منصوریان در مورد مشکلات زمین ورزشگاه تختی گفت: امیدوارم مسئولان ورزش Sport نگاه ویژه ای به این ورزشگاه داشته باشند تا زمین آن بهتر شود. مشکل نفت و یا سایپا نیست بلکه باید مسئولان به این ورزشگاه رسیدگی کنند. فوتبال ایران به زمین های خوب نیاز دارد. الان ورزشگاه آزادی Freedom با کیفیت خوب در اختیار تیم هاست اما زمین تختی این شرایط را ندارد. امیدوارم تربیت بدنی تهران کمک کند که این مشکل هم برطرف شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟