افشاگری پورموسوی درباره اختلاف با ویسی؛ برخی دوستان شیطنت کردند؛ ما هم مقصر بودیم

پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان در مورد مسائل مختلف تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد.
* امروز در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی حضور یافتید، در این مورد صحبت می‌کنید.
اداره کل ورزش Sport و جوانان خوزستان امروز میزبان مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی بود. با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای مهم ورزش اخلاف مداری است، وظیفه داشتیم در این مراسم حضور یابیم. واقعاً کار این عزیزان ارزشمند است و کمترین کاری که ما می‌توانستیم انجام دهیم حضور در این مراسم بزرگداشت بود تا ذره‌ای با خانواده این عزیز از دست رفته همدردی کنیم.
* یکی از اتفاقات جالب این مراسم رویارویی شما و عبدالله ویسی بود.
پورموسوی : همه مربیان و پیشکسوتان خوزستانی در این مراسم حضور یافتند. ۲-۳ روز قبل بعد از کسب پیروزی مقابل سیاه‌جامگان ویسی محبت کرد پیامک تبریکی برایم فرستاد و من هم متقابلاً برایش آرزوی موفقیت کردم. امیدوارم استقلال Esteghlal خوزستان در لیگ هفدهم موفق باشد. ما در شروع، کارمان بسیار سخت بود و استقلال خوزستان هم مشکلات خودش را داشت به همین خاطر چند روزی کمتر فرصت ارتباط گرفتن پیدا کردیم. امروز حضور در این مراسم باب خیری شد تا مقابل در با ویسی روبه‌رو شوم.
* به نظر می‌رسید بین شما و ویسی اختلافاتی به وجود آمده، آیا این مسئله درست است؟
اگر بخواهم واقعیت را بگویم بله همینطور است. سوءتفاهم هست. ویسی از من گله کرد و به او گفتم بیش از هرکسی با اخلاق من آشناست چرا که ۳ سال در استقلال خوزستان کنارت بودم و زمانی که به اصفهانی رفتی به صورت تلفنی دائم ارتباط داشتیم. متأسفانه این وسط برخی دوستان شیطنت کردند که البته خود ما هم به دلیل نداشتن ارتباط مستقیم مقصر بودیم. این وسط برخی شیطنت‌ها انجام شد و بحث‌هایی را به وجود آوردند که حقیقت نداشت. از طرف خودم می‌گویم که این بحث به هیچ وجه صحت نداشته است.
* این بحث‌ها از کجا آغاز شد؟
این اختلاف از جذب پیمان شیرزادی آغاز شد. شیرزادی جزء لیست نفرات ما بود و همه دوستان این مسئله را می‌دانستند چرا که من در این مورد با این دوستان مشورت کرده بودم. اینکه چرا وقتی شیرزادی به فولاد آمد مقابل ما جبهه گرفته شد دیگر مهم نیست، از این به بعد باید مثل گذشته به دوستیمان ادامه دهیم تا این دوستی منجر به رشد فوتبال خوزستان شود. در بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ، ما ۲ مربی بومی خوزستانی هستیم که فعالیت می‌کنیم، اگر ما در فولاد و استقلال خوزستان موفق شویم زمینه کار برای مربیان خوزستانی بهتر می‌شود و اعتماد مسئولان جلب خواهد شد اما اگر ما ضعیف شویم مربیان فرصت‌هایشان را از دست می‌دهند پس ما باید از همین ابتدای کار تمرکزمان را روی کار تیم بگذاریم.
* وضعیت مصدومان فولاد به کجا انجامید؟
در هفته چهارم سینا مریدی و ایوب والی شرایط بازی پیدا می‌کنند و می‌توانند برای ما به میدان بروند.
* وضعیت رحیم زهیوی چه می‌شود؟
پورموسوی : زهیوی شرایطش با سایر بازیکنان متفاوت است. ما از او زمانی استفاده می‌کنیم که به طور ۱۰۰ درصد آماده شده باشد. اینکه شما مدت زمان زیادی کار کنیم و پس از یک بازی مصدوم شوید و ۳ هفته مسابقات را از دست بدهید از لحاظ روحی و روانی روی کارتان تاثیر منفی می‌گذارد. ما به توانایی‌های زهیوی ایمان کامل داریم ولی برای اینکه بتوانیم به طور کامل از او استفاده کنیم زمانی به این بازیکن میدان می‌دهیم که به طور کامل آماده شده باشد. اگر زهیوی بگوید به طور ۱۰۰ درصد آماده است از او استفاده می‌کنیم وگرنه به او یک هفته دیگر زمان می‌دهیم تا به طور ۱۰۰ درصد آماده شود و در دیدار مقابل پیکان به میدان برود.
* مقابل سیاه‌جامگان پیروز شدید آیا روند رو به رشد تیمتان آغاز شده است؟
بازی سختی را در مشهد با پیروزی پشت سر گذاشتیم. سیاه‌جامگان سپیدرود را شکست داده بود و مشخص بود چقدر تیم قوی‌ای است. خداراشکر عملکرد خوبی داشتیم و ضمن زدن ۲ گل ۲ موقعیت خوب را از دست دادیم و یک پنالتی‌مان گرفته نشد. می‌توانستیم برد پرگل‌تری به دست بیاوریم اما همین که ۳ امتیاز را گرفتیم راضی هستیم. با این برد آرامش به تیم ما بازگشت از هواداران تشکر می‌کنم، آنها بعد از باخت مقابل پرسپولیس از ما حمایت کردند و به جوان‌ها فرصت دادند. ما می‌خواستیم از جوان‌ها به مرور استفاده کنیم ولی شرایط تیم باعث شد آنها زودتر وارد ترکیب شوند. این جوانان آینده باشگاه هستند و نمره قبولی گرفتند. اکنون با بازگشت مصدومان رقابت خوبی در تیم به وجود آمده و ما در مشخص کردن ترکیب اصلی با مشکل روبرو خواهیم شد و اینکه یک تیم خوب داشته باشی اتفاق بسیار خوبی است.
* وضعت آرش افشین به کجا انجامید؟
پورموسوی : افشین به ایفمارک رفت و تست پزشکی هم داد. ما او را در فاصله زمانی هفته ششم به عنوان بازیکن آزاد جذب می‌کنیم.
* آیا بازیکن جدیدی به جز افشین جذب خواهید کرد؟
بعد از خروج آرمان رمضانی از لیست فولاد ۱۵ بازیکن در سهمیه بزرگسال داشتیم که با حضور آرش افشین این تعداد به ۱۶ می‌رسد. هنوز ۲ جای خالی در لیست ما وجود دارد که می‌توانیم اگر مهره‌ای مد نظرمان بود جذب کنیم. ما در پست دفاع وسط نیاز به جذب بازیکن داشتیم که میلاد بدرقه در این چند بازی به عنوان یک بازیکن جوان عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که می‌تواند نظر ما را جلب کند.
* ارزیابی شما از دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته چهارم چیست؟
بازی سختی در پیش داریم. گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است و مهره‌های قدرتمندی دارد. این تیم در دو بازی اول نتیجه خوبی نگرفت و همانند ما در هفته سوم به پیروزی رسید. این مسئله طبیعی بود چرا که گسترش فولاد هم نسبت به فصل قبل دچار تغییرات زیادی شد. بازی بسیار سختی در پیش داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر ۳ امتیاز را بگیریم.
* صحبت پایانی.
پورموسوی : جا دارد از بازیکنان با تجربه و بزرگ تیم به خاطر حمایتی که از جوانان داشتند تشکر کنم. بازیکنان بزرگ با حمایت خود و رهبری مناسب فضا را برای رشد بازیکنان فراهم کردند. جوانان ما هم به خوبی خود را نشان دادند و امید ما را نسبت به آینده بالا بردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟