آرزوی گلزنی مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی مقابل ایران

لی یکی از 26 بازیکن انتخاب شده تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای بازی مقابل ایران و ازبکستان است. 
لی ضمن قدردانی از انتخابش در ترکیب تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای شرکت در این مسابقات، گفت: با توجه به شرایطی که تیم کره جنوبی در حال حاضر با آن مواجه است، احساس مسئولیت مهم تر از هیجان است. نهایت سعی خود را خواهم کرد و در نتیجه، به جام جهانی خواهیم رفت.
لی که پس از حدود 30 ماه، برای اولین بار به تیم ملی کره جنوبی بازگشته است، خاطر نشان کرد که به خصوص می خواهد به ایران گل بزند.
فوتبال ایران در سال های اخیر بر کره جنوبی برتری داشته است. لی که در سال 2012 بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا شناخته شد، هنوز نتوانسته است به ایران گل بزند و تجربه او برابر ایران محدود به دو تساوی و سه شکست است. 
لی افزود: ایران، حریفی است که تاکنون به آن گل نزدم. واقعا باید خود را برای این مسابقه آماده کنیم. من واقعا می خواهم تیم ایران را ببرم.
لی همچنین تصمیم دارد طلسم گل نزدن خود را در مسابقات ملی بشکند. آخرین گلی که او برای کره جنوبی به ثمر رساند، در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل مقابل روسیه بود.
لی تاکنون با بازی در 77 مسابقه برای کره جنوبی، 19 گل زده است. 
هرچند انتظار می رود شکست دادن ایران برای تیم کره جنوبی دشوار باشد، اما صعود کره جنوبی به جام جهانی مستلزم پیروزی در این دیدار و برتری چین برابر ازبکستان است.
در آخرین مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال در آسیا، ایران، کره جنوبی، ازبکستان، سوریه، قطر و چین در گروه اول با هم رقابت می کنند.
کره جنوبی روزهای 9 و 14 شهریور به ترتیب در سئول و تاشکند با ایران و ازبکستان مسابقه می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟