اعزام بانوان ایرانی به مسابقات بین‌المللی مچ‌اندازی

با اشاره به شرایط فعلی تیم مچ‌اندازی بانوان استان اظهار کرد:مسابقات کشوری مچ‌اندازی در کرمانشاه برای اولین‌بار در ایران برگزار شد که حاصل آن برای بازیکنان خراسان رضوی دو ‌طلا برای مهلا حسن آبادی، یک طلا برای شمیم یعقوبیان و یک برنز برای عاطفه جعفری بود. با توجه به اینکه تأییدیه لباس بانوان‌ را از فدراسیون جهانی گرفتیم در حال آماده سازی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی هستیم.
وی خاطرنشان کرد:چهارمین دوره‌ مربی‌گری بدن‌سازی در بخش بانوان با ظرفیت ۲۰۰نفر با حضور امیری و سیلاخوری به عنوان مدرس در بخش تئوری وعملی برگزار شد و همچنین سمینار داوری برای همسان‌سازی بهتر خانواده داوری استان نیز برگزار شد.
نایب‌رییس بانوان هیات پرورش اندام در رابطه با بررسی وکنترل باشگاه‌ها بیان کرد: سامانه‌ای به وجود آمده که در آن مربیان باید مدرک و رزومه‌ کاری خود را در آن ثبت کنند تا افرادی که در این بخش مهارت کافی ندارند وارد نشوند.
عصمت دوستی در خصوص استفاده از مکمل‌ها در این رشته ورزشی تصریح کرد: مسئولان هیات به دنبال تعامل با دانشگاه علوم پزشکی هستند تا بتوانیم در آینده نزدیک یک برند خوب و بدون‌مشکل را به ورزشکاران در رشته بدنسازی معرفی کنیم. استفاده از مکمل یک نیاز اساسی در این رشته است و می‌خواهیم در این حوزه از بروز هرگونه حاشیه جلوگیری کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟